BTC USD 38,178.1 Gold USD 1,844.81
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Pakaian cara islam Versi Michael Jackson

sarawak_lineup

Super Active Member
Messages
5,217
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88



Sejak memeluk Islam baru-baru ini, Michael Jackson kelihatan cuba untuk tampil berpakaian seperti budaya Arab. Terbaru, Michael di’lihat memakai satu sut pakaian ala-baju kurung dengan seluar bersama tudung.

Yang membuatkan penampilan Michael Jackson ini menjadi pelik adalah pemakaian penutup mata yang hampir sama dengan apa yang di’pakai oleh watak hero, Zorro.

suka ati ko lah michael...janji ko bahagia...:D:D:D
 
Sponsored Post

lastshark

Active+ Member
Messages
4,505
Joined
Aug 27, 2007
Messages
4,505
Reaction score
4
Points
25
lama tak jumpa ko mj12 kekeke...nak wat video baru ni.. avatar ko kompom ada
 

wanzex

CG Top Poster Club
gem
Messages
35,554
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
di mana tu? tgk pada reporter/cameraman cam kat mesia jer?
 

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Dia pakai baju kurung ker?
 

wanzex

CG Top Poster Club
gem
Messages
35,554
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
jacko buat gempaq je. masuk islam jgk MJ ni.
alhamdulillah. jgn lupa semayang tu :D :D :D
 

GamezStar

CG Top Poster Club
gem
Messages
36,016
Joined
Jul 1, 2008
Messages
36,016
Reaction score
2,742
Points
261
Awards
1
lain pesen je Mj ni... jangan tersongsang akidah sudah... harap2 ada guru yg bagus utk tunjuk ajar dia ni
 

razali85

Active+ Member
Messages
3,100
Joined
Jan 1, 2008
Messages
3,100
Reaction score
47
Points
30
Awards
1



Sejak memeluk Islam baru-baru ini, Michael Jackson kelihatan cuba untuk tampil berpakaian seperti budaya Arab. Terbaru, Michael di’lihat memakai satu sut pakaian ala-baju kurung dengan seluar bersama tudung.

Yang membuatkan penampilan Michael Jackson ini menjadi pelik adalah pemakaian penutup mata yang hampir sama dengan apa yang di’pakai oleh watak hero, Zorro.

suka ati ko lah michael...janji ko bahagia...:D:D:D


dia pegang cd la... mesti 3gp budak2 :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register