Wanted Pakaian Bundle - Mix Blouse/Dress Pakaian Wanita

CG Sponsors




Deenz Work

Active+ Member
Joined
Apr 5, 2013
Messages
2,591
Reaction score
16
Points
25
Salam warga CG,

Saya ingin mencari kedai/pemborong yg ada menjual Bundle pakaian wanita sama ada dari USA/Korea/Jepun/China/Taiwan/Hong Kong (blouse, dress, dll) dalam guni, antara 10kg-50kg. Ini bukan utk saya yer, tapi utk orang rumah, dia nak buat meniaga. Kalau boleh biarlah sekitar Puchong atau tak jauh dari Puchong (jadi senang nak tengok dan ambik, pos tak mau). Kalau ada, sudi-sudikanlah bagi harga kengkawan... moga murah rezeki anda... bantulah orang yg baru mula nak meniaga... terima kasih daun keladi... :D
 
Sponsored Post

putra2k

Fun Poster
Joined
Jan 26, 2008
Messages
432
Reaction score
19
Points
15
g GM KLang tingkat 4 bleh juling biji mata, bawak duit 2 3 guni insya allah
 

Deenz Work

Active+ Member
Joined
Apr 5, 2013
Messages
2,591
Reaction score
16
Points
25
g GM KLang tingkat 4 bleh juling biji mata, bawak duit 2 3 guni insya allah
Kalau yg ambil dari kedai, bukan kena beli sehelai-sehelai ke bro? Sebab saya cari yg boleh bagi dlm guni tu, yg direct dari luar negara dan belum dibuka. Apa pun, terima kasih atas info. :)cgrock
 

magnesium

Legendary Member
Joined
Apr 18, 2010
Messages
10,544
Reaction score
308
Points
131
Kalau yg ambil dari kedai, bukan kena beli sehelai-sehelai ke bro? Sebab saya cari yg boleh bagi dlm guni tu, yg direct dari luar negara dan belum dibuka. Apa pun, terima kasih atas info. :)cgrock
Kebanyakannya yg dlm guni tu mereka dah repack. Buat 45kg.

Tapi kalau kat puchong x pernah dgr pulak.

Banyak kat klang, banting.
 

Deenz Work

Active+ Member
Joined
Apr 5, 2013
Messages
2,591
Reaction score
16
Points
25
Kebanyakannya yg dlm guni tu mereka dah repack. Buat 45kg.

Tapi kalau kat puchong x pernah dgr pulak.

Banyak kat klang, banting.
Kat klang, atau banting pun, boleh juga.. cuma saya kena cari masa. Yg susahnya nak pastikan baju2 tu macam yg dikehendaki oleh orang rumah.. oh, pening... #:-S
 
Sponsored Post
Top
Log in Register