BTC USD 65,904.0 Gold USD 2,360.96
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Deenz Work

Active+ Member
Messages
2,617
Joined
Apr 5, 2013
Messages
2,617
Reaction score
20
Points
25
Salam warga CG,

Saya ingin mencari kedai/pemborong yg ada menjual Bundle pakaian wanita sama ada dari USA/Korea/Jepun/China/Taiwan/Hong Kong (blouse, dress, dll) dalam guni, antara 10kg-50kg. Ini bukan utk saya yer, tapi utk orang rumah, dia nak buat meniaga. Kalau boleh biarlah sekitar Puchong atau tak jauh dari Puchong (jadi senang nak tengok dan ambik, pos tak mau). Kalau ada, sudi-sudikanlah bagi harga kengkawan... moga murah rezeki anda... bantulah orang yg baru mula nak meniaga... terima kasih daun keladi... :D
 
Sponsored Post

g GM KLang tingkat 4 bleh juling biji mata, bawak duit 2 3 guni insya allah

Kalau yg ambil dari kedai, bukan kena beli sehelai-sehelai ke bro? Sebab saya cari yg boleh bagi dlm guni tu, yg direct dari luar negara dan belum dibuka. Apa pun, terima kasih atas info. :)cgrock
 
Kalau yg ambil dari kedai, bukan kena beli sehelai-sehelai ke bro? Sebab saya cari yg boleh bagi dlm guni tu, yg direct dari luar negara dan belum dibuka. Apa pun, terima kasih atas info. :)cgrock

Kebanyakannya yg dlm guni tu mereka dah repack. Buat 45kg.

Tapi kalau kat puchong x pernah dgr pulak.

Banyak kat klang, banting.
 
Kebanyakannya yg dlm guni tu mereka dah repack. Buat 45kg.

Tapi kalau kat puchong x pernah dgr pulak.

Banyak kat klang, banting.

Kat klang, atau banting pun, boleh juga.. cuma saya kena cari masa. Yg susahnya nak pastikan baju2 tu macam yg dikehendaki oleh orang rumah.. oh, pening... #:-S
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register