To Sell Pajakan pasir sungai (dumpling sand)

CG Sponsors




awi2000

Fun Poster
Joined
Dec 22, 2006
Messages
511
Reaction score
1
Points
15
Salam semua...terutama warga Perak..sapa2 berminat untuk pajak pasir sungai...saya dapat dari drect owner...nak pajak kawasan pasir sungai di Selama Perak..kuantiti pasir 5k tan lebih sehari...pajakan 3 tahun...nilai rm450k ..semua alatan dah ader...cuma kena beli mesin sedut pasir nilai rm50k..tu jer...pajakan boleh disambung 3 tahun seterusyer...boleh sistem top up...atau bayar sekaligus...untung giler klu dapat buat bisnes pasir ni...berminat nak beli atau ader founder nak...sila call hp 0124150976...EN AWI>>>THQ>>>sapa cepat dia dapat....sekali pajak...tiap2 hari boleh sedut pasir...pasir sungai tak pernah kering....JANGAN LEPAS PELUANG KEEMASAN INI>>>>:
 
Last edited:
Sponsored Post

awi2000

Fun Poster
Joined
Dec 22, 2006
Messages
511
Reaction score
1
Points
15
Surat tawaran dari pihak Jabatan Perparitan dan Saliran...Negeri Perak , kawasan larut Matang Selama dah ada kat saya...semalam saya berjumpa dengan tuan pasir ni...segala doket,...kelulusan jabatan alam sekitar dan lain2...ada di PTJ berkenaan...ni semua akan dikeluarkan setelah pihak yang nak memajak kawasan ni bersetuju untuk mengusahakan pasir sungai ni...THQ..
 

awi2000

Fun Poster
Joined
Dec 22, 2006
Messages
511
Reaction score
1
Points
15
ok...thq bro 328i...jap lagi aku fax surat kelulusan pasir sungai tu...THQ>>apa2 hal kau call talian aku ni...0124150976...EN AWI
 
Sponsored Post
Top
Log in Register