BTC USD 83,340.4 Gold USD 4,123.16
Time now: Jun 1, 12:00 AM

MOhon SHARE ea po instant 100

ea nie tak guna indi

dia buat order guna po sell stop atau buy stop terus
mcm pukat depan blkng... pukt ni akn folow market mcm trailing stop
5pip
bila hiy jer terus buka po baru...tp dia just 5pip
ea ni tak risk kerana sekiranya wujud floating, hanyer satu post sahaja

modal 100usd umpamanyer boleh guna lot 20sen satu post... atau nk lg cntik 10sen jer...:">


ea ni tak risk kerana sekiranya wujud floating, hanyer satu post sahaja.... jadi cammana yg satu post ni.... kill terus atau nak heg atau minac. yg floting satu post tu... TT
 
Pending Order EA

Hello,

Is it like this PO Expert Advisor I'm testing now on demo? Today 100% win, already profit $233.71 now. Maybe tonite can profit $500.00 :)

qwerty.gif
[/IMG]

May u sharing here or tell the details about this EA?
thanks:)cgrock

Hello,

This EA is coded by me. It's a Martingale-hedging PO EA. But it's different from normal Martingale-Hedging EAs coz its entries overlaps each other and takes only partial basket profit. This will enable the equity and balance to increase steadily while the oustanding entries will be hedged until another round of partial take profit.

I'm still refining the codes, I may share this EA after I have completed coding the program.

Ashlynne.
 
Single entry Pending Order EA

yup.. lebih kurg ea tu.. tp ea yg bro gtau tu tak follow market kan...

yg nie aku punyer teori dia follow market... po dia akan dibuat mengikut market...

contoh.. price gu 1.5000 po buy stop 1.5005 tp dia 1.5010 , po buy stop kedua adlah 1.5015 tp dia 1.520 dan setrusnya smpai la 100 po buy stop.po sell stop 1.4995 tp dia 1.4990, po sell stop kedua adlah 1.4985 dan tp 1.4980 dan begitu la seterusnya smpai 100 po sell stop... knape letak 100 po?sebenarnya 100 po ini untuk ambik kesempatan sekiranya berlaku spike atau lonjakan terus market kalau tetibaje market giler2.. mcm berlaku baru2 ini kt pair gu.. smpai 400 pip sehari.. fuh.. bestnyer kalau masa tu ea ni dah dpt disiapkan.. menghijau la kt history akaun aku..

berkenaan po yg mengikut market tersebut pulak mcm nie... po itu follow market 5pip kurg atau lebih dr market mengikut po buystop dan sell stop...

kemana price pergi, po akan auto buatkan po buy stop dan sell stop 5pip kurg dan 5pip lebih dr market.. bila po dan hit tp, akan ade po baru terus secara instant.. teknik nie cukup berkesan... sesiapa sanggup manualkan.. mmg berbaloi.. tak perlu guna idicator atau prediction... sesapa yg nk cuba.. leh test kat demo akaun dulu... kalau ade ea sebegini.. fuh, berhnti kerja la aku.. jd full time trader jer.. hehe..

Hello KamarulShah,

B'coz my PO EA is not the same as what you looking for, I have coded the EA you wanted for you based on the details you have given above.

Here is the download link for the EA I coded for you:- :)

Code:
[URL="http://www.4shared.com/get/300095907/4613a0ba/F0r3xglP03.html"]http://www.4shared.com/get/300095907/4613a0ba/F0r3xglP03.html[/URL]

Regards...
Ashlynne
 
Last edited:
Thanks.... mari test ramai2.... amacam TT leh start kot
 
Hello,

This EA is coded by me. It's a Martingale-hedging PO EA. But it's different from normal Martingale-Hedging EAs coz its entries overlaps each other and takes only partial basket profit. This will enable the equity and balance to increase steadily while the oustanding entries will be hedged until another round of partial take profit.

I'm still refining the codes, I may share this EA after I have completed coding the program.

Ashlynne.

well done..Sister..:)cgrock
 
PMs

well done..Sister..:)cgrock

Hi,

I received your PM. Yes, you are right. I am. :">

For those who had PM me, I'm sorry as I couldn't reply personally due to the GC rules that my posts are less than 20.
But I had more or less answered your questions in the 2 posts above. :)

Regards...
Ashlynne
 
Hello KamarulShah,

B'coz my PO EA is not the same as what you looking for, I have coded the EA you wanted for you based on the details you have given above.

Here is the download link for the EA I coded for you:- :)

Code:
[URL="http://www.4shared.com/get/300095907/4613a0ba/F0r3xglP03.html"]http://www.4shared.com/get/300095907/4613a0ba/F0r3xglP03.html[/URL]

Regards...
Ashlynne
hi there,i c that u knw hw to code an ea,would u like to help me to code an ea?
TIA...
 
what a genius :P thanks sharing is caring :D what is the recommended pairs to trade?and What TF?
 
Last edited:
;;)
Hi,

I received your PM. Yes, you are right. I am. :">

For those who had PM me, I'm sorry as I couldn't reply personally due to the GC rules that my posts are less than 20.
But I had more or less answered your questions in the 2 posts above. :)

Regards...
Ashlynne

lets post above 20 then we can get a talk by PM:">
btw. thank for u reply..;;)
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.13668
USD / JPY
157.398
GBP / USD
1.32515
USD / CHF
0.83191
USD / CAD
1.41718
EUR / JPY
178.943
AUD / USD
0.70182
Back
Top
Log in Register