BTC USD 64,095.7 Gold USD 2,368.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Member CG Paling Comel 2009

Sponsored Post

nak menyampuk gak...:">:">

satu lagi rancangan realiti popular!!!!

Siapa kat sini yang rasa dirinya gemuk, tembam dan comel boleh tawarkan diri, nanti aku add pool.

nak rekemen org lain, tak disyorkan. nanti kecik ati pulak
:eek:

:)paid:)paid:)paid:)paid:)paid

rasanya mcm tak sesuai je la. mungkin boleh buat saper plg berat. mungkin lebih sopan. gemuk? kasar ayat tu bro.

member baik aku dr zaman sekolah berat dia cecah 200 kg, ari tu ada dtg gath kat mattop. tak pernah seumur hidup aku panggil dia gemuk.
 
rasanya mcm tak sesuai je la. mungkin boleh buat saper plg berat. mungkin lebih sopan. gemuk? kasar ayat tu bro.

member baik aku dr zaman sekolah berat dia cecah 200 kg, ari tu ada dtg gath kat mattop. tak pernah seumur hidup aku panggil dia gemuk.

:D ok gak ... paling berat
 
rasanya mcm tak sesuai je la. mungkin boleh buat saper plg berat. mungkin lebih sopan. gemuk? kasar ayat tu bro.

member baik aku dr zaman sekolah berat dia cecah 200 kg, ari tu ada dtg gath kat mattop. tak pernah seumur hidup aku panggil dia gemuk.

gurau senda jer... bukan series pun :)paid

berminat ke :-?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register