Mawi diganggu bunian

CG Sponsors




TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,636
Reaction score
21,079
Points
1,671



Kuala Lumpur: “Kami sekeluarga trauma dengan kejadian itu dan terkejut apabila lelaki berkenaan memberitahu terpaksa memecahkan rumah ini selepas ternampak sepasang orang bunian.

“Saya tidak tahu dakwaannya benar ataupun tidak dan berserah sepenuhnya kepada Allah,” kata penyanyi, Asmawi Ani, 32, atau Mawi menceritakan semula kejadian pelik di rumahnya, dekat Bangi Golf Resort, jam 2.30 petang kelmarin apabila seorang buruh Indonesia secara tiba-tiba dirasuk dan mengamuk di rumahnya.



Menurut Mawi, ketika itu dia tiada di rumah kerana ke Sarawak manakala isterinya, Nora Asyikin Rahmat (Ekin), 34 ke ibu kota atas urusan kerja.



Bagaimanapun, selepas kepulangannya, dia diceritakan semula kejadian itu semalam oleh nenek, ibu mentua dan adik iparnya yang melalui detik-detik cemas bersama anaknya, Cahaya Malaika berusia setahun.

Katanya, sebelum kejadian, buruh berusia 40-an itu sedang bekerja di tapak pembinaan berhampiran dan berhenti seketika menjamah makanan.


Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

http://www.hmetro.com.my/articles/2013041107241920130411072419//Article
 
Sponsored Post

joee

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,690
Reaction score
944
Points
161
mcm2 hal rumah tu..dlu kes pecah rumah
 

jku8505

Active+ Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
2,672
Reaction score
17
Points
25
kan mawi ni "badang" kehkehkeh.....
 

poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,008
Reaction score
281
Points
131
sian mawi.. dah tak laku...

terpaksa buat cerita bunian plak, nak tarik perhatian...
 

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
mawi?? lupa plak sapa dia ni..mcm pernah dgr nama tu..
 

satriahitam

Active+ Member
Joined
Oct 15, 2008
Messages
4,503
Reaction score
59
Points
30
Publisiti nie.. dia kan dah lama tengelam... aku rasa laa... klau salah minta apun minta maap...
 

azrine

Legendary Member
Joined
Jul 22, 2008
Messages
14,535
Reaction score
560
Points
166
mcm2 hal rumah tu..dlu kes pecah rumah
skang lak .. rumah tuh plak kene pecah ..


cian kek hang ler Mawi ..


kawin jer ler ngan bunian tuh .. mana tau .. bule fofuler lak kek donia sebelah sana ..


janji massyyuukkk ..



:)):)):))​
 
Sponsored Post
Top
Log in Register