Masalah couple org klate & ganu

CG Sponsors




momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,833
Reaction score
321
Points
141
Assalamualaikum...

Pagi ni kwn klate aku mengadu mak dia x setuju dia couple dgn awek ganu dia

Mak & bapak dia soh cari org klate jgk...siap tunjuk gambo kt hp calon2 dr klate

Haha...sian kwn aku tu dlm dilema

Aku kabo ke dia...ikut nasihat makla...sbb kite kahwin ni bukan sehari dua...mesti dpt restu mak ayah baru berkat huhu

Tp tulah aku sokmo dgr mmg ade masalah pasangan klate + ganu ni
 
Sponsored Post

CyberMachine

CG Top Poster Club
Joined
Oct 1, 2009
Messages
21,782
Reaction score
218
Points
123
ala..sebelah negeri je pun. bukan susah...
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,755
Reaction score
216
Points
73
xpernah lak aku dgr bnd ni
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
50,663
Reaction score
6,386
Points
1,746
Assalamualaikum...

Pagi ni kwn klate aku mengadu mak dia x setuju dia couple dgn awek ganu dia

Mak & bapak dia soh cari org klate jgk...siap tunjuk gambo kt hp calon2 dr klate

Haha...sian kwn aku tu dlm dilema

Aku kabo ke dia...ikut nasihat makla...sbb kite kahwin ni bukan sehari dua...mesti dpt restu mak ayah baru berkat huhu

Tp tulah aku sokmo dgr mmg ade masalah pasangan klate + ganu ni
Waalaikumsalam tn momoque,

jika tak keberatan, boleh tn momoque bagitau masalah apa tu pasangan klate + ganu ni..
 

dme30

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2008
Messages
6,449
Reaction score
87
Points
70
dok sebelah pun gaduh..haish..
aku yg perlis - kelate ni kot la gaduh².. :))
 

fredo

Super Active Member
Joined
Nov 17, 2007
Messages
5,216
Reaction score
60
Points
80
sepupu aku kawin dgn awek kelate cool ajer...ank besar sikit production baru.
bertuah dia seorang romantis sikit...tp aku ingat kalau dia mcm pok ya conkode bini pun tak takut :))
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,449
Reaction score
53
Points
120
ikut kamu la. memang susah kalau dapat mak bapak yang macam tu. sendiri fikir...

kahwin bagi lelaki, tiada masalah berkat ke tak. sebabnya, golongan yang bercerai, hampir 100% datang daripada golongan yang direstui oleh ibubapa...
 

asx23

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,165
Reaction score
453
Points
41
betul la ni. prnh gak kena dulu. ex dulu klate.. kite org sabah.
katanya, nak juga ga org klate.

mak x setuju... nk senegeri..
 

marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,840
Reaction score
2,751
Points
201
apa susah...kahwin dua lah...

saya pilihan mak...satu lg pilihan sendiri
 
Sponsored Post
Top
Log in Register