Masalah couple org klate & ganu

Recommended Brokers


momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
10,793
Reaction score
315
Points
131
Assalamualaikum...

Pagi ni kwn klate aku mengadu mak dia x setuju dia couple dgn awek ganu dia

Mak & bapak dia soh cari org klate jgk...siap tunjuk gambo kt hp calon2 dr klate

Haha...sian kwn aku tu dlm dilema

Aku kabo ke dia...ikut nasihat makla...sbb kite kahwin ni bukan sehari dua...mesti dpt restu mak ayah baru berkat huhu

Tp tulah aku sokmo dgr mmg ade masalah pasangan klate + ganu ni
 
Sponsored Post

CyberMachine

CG Top Poster Club
Joined
Oct 1, 2009
Messages
21,671
Reaction score
202
Points
123
ala..sebelah negeri je pun. bukan susah...
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,627
Reaction score
184
Points
73
xpernah lak aku dgr bnd ni
 

cek mek molek

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 3, 2013
Messages
45,008
Reaction score
5,507
Points
1,316
Assalamualaikum...

Pagi ni kwn klate aku mengadu mak dia x setuju dia couple dgn awek ganu dia

Mak & bapak dia soh cari org klate jgk...siap tunjuk gambo kt hp calon2 dr klate

Haha...sian kwn aku tu dlm dilema

Aku kabo ke dia...ikut nasihat makla...sbb kite kahwin ni bukan sehari dua...mesti dpt restu mak ayah baru berkat huhu

Tp tulah aku sokmo dgr mmg ade masalah pasangan klate + ganu ni
Waalaikumsalam tn momoque,

jika tak keberatan, boleh tn momoque bagitau masalah apa tu pasangan klate + ganu ni..
 

fredo

Super Active Member
Joined
Nov 17, 2007
Messages
5,074
Reaction score
33
Points
80
sepupu aku kawin dgn awek kelate cool ajer...ank besar sikit production baru.
bertuah dia seorang romantis sikit...tp aku ingat kalau dia mcm pok ya conkode bini pun tak takut :))
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,433
Reaction score
52
Points
120
ikut kamu la. memang susah kalau dapat mak bapak yang macam tu. sendiri fikir...

kahwin bagi lelaki, tiada masalah berkat ke tak. sebabnya, golongan yang bercerai, hampir 100% datang daripada golongan yang direstui oleh ibubapa...
 

asx23

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,135
Reaction score
442
Points
41
betul la ni. prnh gak kena dulu. ex dulu klate.. kite org sabah.
katanya, nak juga ga org klate.

mak x setuju... nk senegeri..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register