Investor Chat masa untuk simpan cash/bkn di bank.. cth BANK MUAMALAT

Recommended Brokers


naning

Active+ Member
Joined
Mar 3, 2013
Messages
4,149
Reaction score
433
Points
41
Simpan emas, senjata, makanan kering dan ubat2an.
 
Sponsored Post

azam74

Legendary Member
Joined
Nov 16, 2011
Messages
10,864
Reaction score
136
Points
123
Adalah. Aku tengok dokumentari depa simpan emas tapi taklah bertan2 :D
kalau preppers, komoditi barter adalah makanan, ubat2 dgn air minuman bersih...ni info hasil dari berkomunikasi dgn preppers lain..
 

hj_maikel

CG Top Poster Club
Joined
May 19, 2010
Messages
28,384
Reaction score
1,785
Points
191
Byk sgt baca teori konspirasi mcm ni lah jdnya..
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
6,926
Reaction score
317
Points
81
Byk sgt baca teori konspirasi mcm ni lah jdnya..
Itulah, aku pun tak paham pemikiran macam ni.
Kalau betul nak berlaku perangpun, bukannya hari ni cakap nak berperang esok terus jadi.
Akan ambil masa yang lama dan perlu ada sebab yang cukup besar untuk berlakunya perang.:">
 

jom

Active+ Member
Joined
Jun 18, 2012
Messages
2,566
Reaction score
69
Points
30
kalau preppers, komoditi barter adalah makanan, ubat2 dgn air minuman bersih...ni info hasil dari berkomunikasi dgn preppers lain..
kan...klau simpan emas pun perlu tukar kpd makanan jugak...so makanan paling penting...

basic things...food, water, shelter...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register