Wanted Mangga Harum Manis Perlis

CG Sponsors




helmi maryam

Active+ Member
Joined
Mar 6, 2012
Messages
3,411
Reaction score
16
Points
25
Salam dan selamat sejahtera

pada warga CG

nak minta pertolongan korang semua....ada tak yang menjual buah mangga harum manis, saya nak membeli..semalam pergi pesta mangga di kl tower untuk beli tapi malangnya dah habis :((

sape yang tau kat mana ada jual atau ada menjual leh tolong tak.....:)cgrock
 
Sponsored Post

jacksbaby

Fun Poster
Joined
Mar 30, 2012
Messages
820
Reaction score
0
Points
10
bleh nk dpt ke area KL ni TT?
area perlis pun cepattt je habis.. huhu..
 

powell

Active+ Member
Joined
Sep 30, 2009
Messages
4,406
Reaction score
68
Points
30
Ape yg spesel mangga ni selain harum dan manis?
 

crackerz

Active Member
Joined
Sep 27, 2009
Messages
1,441
Reaction score
11
Points
25
alamak bos..dh penghujung musim dh ni..kat perlis pn dh x byk..
 

helmi maryam

Active+ Member
Joined
Mar 6, 2012
Messages
3,411
Reaction score
16
Points
25
sape yang ada jual dlm CG nie bgtau la...berapa harga sekilo thn nie yer??
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
rasanya ada yg jual online... try tanya pakcik google . kos penghantaran agak mahal la
 

ajiss2

Fun Poster
Joined
Nov 4, 2011
Messages
352
Reaction score
1
Points
10
rasanya kat pasar malm ada..3kg rm 10..kalau tak salah la..manis sesangat
 
Sponsored Post
Top
Log in Register