BTC USD 84,566.7 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mabuhay from Philippines

leigh05

Freshie
Messages
9
Joined
Apr 12, 2006
Messages
9
Reaction score
0
Points
3
HI..ME FROM PHILIPPINES!!
ANY FILIPINO AROUND?
:roll: :roll: :roll:
 
:-D aku rasa, orang filipino yang lain tadak kot... cumanye peminat setia citer filipina cam aku ni ader aaa... nak2 yang ader kristine hermosa + diether ocampo ngan jericho rosales... melekat kat depan tv wa cakap luuu........... ekekekeke.... :lol: :lol:
 
kt saboh belambak pelipin(philipinos)
jan jgn budak nih ada kt KK :D
 
Paham ker mamat nie kita cakap melayu..??? :roll: belasah jerk laa...hehehehe...
 
leigh05 said:
HI..ME FROM PHILIPPINES!!
ANY FILIPINO AROUND?
:roll: :roll: :roll:
I ain't a Filipino, but maybe I know a little in Tagalog since I have Filipino officemates :-D
 
aku rasa JERIcho roSAles pun men autosurf ngan Hyip skrg...
hmm... ;) ;) :smt017 :smt017 :smt017
 
gto_jones said:
aku rasa JERIcho roSAles pun men autosurf ngan Hyip skrg...
hmm... ;) ;) :smt017 :smt017 :smt017

hahaha...harussssssss..... :lol: :lol:
 
Back
Top
Log in Register