BTC USD 85,579.0 Gold USD 4,121.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

London Forex Rush

Bro fxgold8...
Aku sokong kalau ko..buat satu thread baru pasal signal yg ko sedang pakai tue..
London rush..mmg x leh pakai...

Tgh pikir psl ni. bukan apa sibuk dgn tugas fulltime. tgh sibuk dgn signal ni. lepas tu ajar anak murid lagi. risau masa x mengizinkan nanti.:-?
 
Tgh pikir psl ni. bukan apa sibuk dgn tugas fulltime. tgh sibuk dgn signal ni. lepas tu ajar anak murid lagi. risau masa x mengizinkan nanti.:-?

bro guna signal pe??.. care 2 share?..
 
Mesti. sbb tu kena ada ilmu sikit kalu guna indi tu. kena tambah perisa tambahan baru blh jd mantap signal tu.:eek:

a'ah.. ada time dia menguntungkan.. ada time tidak.. :-?
 
bezanya skill ko x mantap lagi. :)) bukan teknik yg x mantap.:eek:

betul gak.. hamba ni newbie lagi dalam dunia porex memorex ni.. untung pn tak sebanyak tuan hamba..
 
Hi Guys, I hope you can help me. I'm using this indicator and I have a problem with the right time to use.

In the pdf it says that Tokyo Start at 0 and close at -1 hour when open London. So the settings should be:

Tokyo Start: 0
Tokyo End: 8
London Start: 9

This in the case that the timezone is ETC, that is GMT+1.
In this moment I'm using ODL that is GMT. The market in London open at 7 GMT. So the settings should be

Tokyo Start: 0
Tokyo End: 6
London Start: 7

What do you think about it?Is it right or I'm doing a mistake?
Thanks for your help.
Regards,

Mauro
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.12171
USD / JPY
158.149
GBP / USD
1.32161
USD / CHF
0.83161
USD / CAD
1.42662
EUR / JPY
177.397
AUD / USD
0.69697
Back
Top
Log in Register