Lepak Sini Peminat KOPI !

CG Sponsors




imransinx

Fun Poster
Joined
Apr 10, 2013
Messages
433
Reaction score
0
Points
10
aku saja nak share passion aku dengan minuman kopi ni. Sambil memipa dengan tembakau seberang , aku sulami dengan kopi

so cara aku buat kopi begini (mungkin citarasa sendri) :

1 : 1 sudu besar setengah kopi ( aku guna kopi elephant bean AA dari kopi saikee 434 , muar) . kadang kadang dua sudu besar kopi
2 : cawan kopi ais standart kedai. tapi aku suka panas.
3 : biarkan rendam air panas selama 6-10 min. Lain rasanya, cuba try
4 : tapis dengan penapis or jenis kain tu . aku suka tapis byk kali agar minumun lebihkan serbuk dalam air
5 : 1 sudu besar creamer
6 : 2-3 sudu besar susu pekat .

kacau . enjoy . puffing. nikmat.
sekadar berkongsi
 
Sponsored Post

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,755
Reaction score
129
Points
83
aku selalu buat:-

1 uncang kopi cap tv
3 sudu susu kambing serbuk
1-2 titis stevia

Lain macam siot rase die haha
 

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
11,880
Reaction score
510
Points
161
Aku dah syok kat kopi McD...malam keluar kat 24 hrs,carik kopi ni...pandai diorang buat...aku letak 3-4 sache gula tak letak creamer...sedap,murah pun murah...
 

ipp

Active+ Member
Joined
Jan 28, 2010
Messages
4,908
Reaction score
60
Points
30
Masukkan sebungkus nescafe 3in1 dlm cawan.
Curahkan air panas sampai penuh cawan.
Kacau sebati..
Hirup.
 

fikirmanz

Fun Poster
Joined
Jul 9, 2009
Messages
888
Reaction score
3
Points
15
Den biase campurkan kopi. Combination antara kopi mahal dengan kopi murah. I,Allah sodap.
 

mdfahmi69

Fun Poster
Joined
Apr 9, 2013
Messages
599
Reaction score
31
Points
20
Mineral coffee+ekstrak grm buluh
terbaik utk diet n org gastrik:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register