Lebuhraya di Indonesia

Recommended Brokers


Latest Threads

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,053
Reaction score
521
Points
111
Minggu lepas aku bertolak dari lapangan terbang Jakarta ke tangerang... Jarak 70km ikut lebuhraya ... Bertolak kol 9 malam... Terus je takde stop... Sampai hotel kul 3 pagi... Itu pun drebar potong selit sana sini... Teruk lah macam2 sebab... Lencongan buat flyover, buat mrt, lrt dll
 
Sponsored Post

fuhrer_69

Active Member
Joined
Sep 18, 2013
Messages
1,671
Reaction score
94
Points
30
tengok gambar ni da macam highway kat msia.

kalau tukar signboard konfem orang ingat kat msia
 

damaiG

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2011
Messages
3,009
Reaction score
26
Points
30
tengok gambar ni da macam highway kat msia.

kalau tukar signboard konfem orang ingat kat msia
haha betul la bro, mcm gmbr kat lpt karak-k.terengganu :eek: pondok tol pn sama haha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register