Kumpul duit 30k nak kahwin

CG Sponsors




Sponsored Post

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Jun 3, 2013
Messages
71,229
Reaction score
11,133
Points
1,906
haha taip pun pakai jari tengah, marah yg amat sangat ni
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #3
Joined
Apr 18, 2010
Messages
35,407
Reaction score
2,186
Points
206
seperti yang selalu dikomen oleh cg member yang lain.

lelaki tiada hak untuk tanya masa silam wanita.
wanita berhak pilih lelaki yang terbaik.

LOL.
 

xnet

Fun Poster
Joined
Mar 30, 2013
Messages
454
Reaction score
18
Points
15
seperti yang selalu dikomen oleh cg member yang lain.

lelaki tiada hak untuk tanya masa silam wanita.
wanita berhak pilih lelaki yang terbaik.

LOL.
Hak tuih :))
 

sitinorain

Active Member
Joined
Nov 21, 2014
Messages
1,355
Reaction score
46
Points
30
nape lelaki suka tnya wanita punya 2 warna pink ke x? abis lelaki punya warna pink ke x?
 

later_on82

Active+ Member
Joined
Oct 6, 2010
Messages
3,185
Reaction score
61
Points
30
pompuan yang baik untuk lelaki yang baik.
ak setuju yg ni...dara ke x dara ke...kalau dara tapi perangai mcm musibat x guna juga...jgn risau la ..Allah dah decide apa yg terbaik utk kita...bak kata kumpulan ukays 'masam akan manis jugak akhirnya'
 

macellsprvive

Active Member
Joined
Mar 25, 2013
Messages
1,593
Reaction score
313
Points
41
ak setuju yg ni...dara ke x dara ke...kalau dara tapi perangai mcm musibat x guna juga...jgn risau la ..Allah dah decide apa yg terbaik utk kita...bak kata kumpulan ukays 'masam akan manis jugak akhirnya'
masam ke pahit bro? :eek:

pahit akan manis akhirnya - P.A.M.A ni bukan lagu untuk poligami ke?

bukan lagu untuk lelaki yg dapat stok bekas2 ni :D

tapi taip pakai jari tengah memang kena lah..
1st time ni hahaha
 

later_on82

Active+ Member
Joined
Oct 6, 2010
Messages
3,185
Reaction score
61
Points
30
masam ke pahit bro? :eek:

pahit akan manis akhirnya - P.A.M.A ni bukan lagu untuk poligami ke?

bukan lagu untuk lelaki yg dapat stok bekas2 ni :D

tapi taip pakai jari tengah memang kena lah..
1st time ni hahaha
hahaha....bab perumpamaan tu ak main bedal je..xde amik tau isi lagu hehe...

tp patut kalau nak yg dara..tanya dlu la sebelum kawin...ape susah...xpon lakukan pemeriksaan face to face :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register