BTC USD 24,262.5 Gold USD 1,799.13
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Kotak besar

Akhtar

Active Member
Messages
1,745
Paid Membership
Joined
Jan 7, 2009
Messages
1,745
Reaction score
21
Points
25
Aku nak pindah rumah. Ada sape2 kenal supplier kotak besar utk pindah rumah.
 
Sponsored Post

WMComm

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,845
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
sewa lori 1 tan je.kasi sumbat semua.x pun x je pasaraya.
 

Akhtar

Active Member
Messages
1,745
Paid Membership
Joined
Jan 7, 2009
Messages
1,745
Reaction score
21
Points
25
dah g.. kecik.. kena g tempat lain plox
 

t-rex

Fun Poster
Messages
407
Joined
Dec 16, 2007
Messages
407
Reaction score
1
Points
15
bro stay mana?klu kt kuala selangor/jeram,ade kilang kotak...bole bl kt sana...huhu
 

Akhtar

Active Member
Messages
1,745
Paid Membership
Joined
Jan 7, 2009
Messages
1,745
Reaction score
21
Points
25
stay kat seri kembangan...
 

insyi©

CG Top Poster Club
gem
Messages
28,101
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
guna servis PutraPack Movers sdn bhd jer....

call diorg...deal....diorg akan dtg tlg pack barang, masuk kontena...anta ke rumah baru....n unpack balik barang dan letak kat tempat yg kita nak letak.....

sgt2 mudah sbb kita takyah pack n unpack...

kos dlm 2k kot....sekali ngan kotak2 sekali....kita tak penat...:D

2,3 hari sblm operasi pindah...diorg akan hantar kotak kecik utk kita letakkan barang peribadi yg kita taknak diorg tlg pack kan.....puas hati...sbb kalau barang elektrik tu...diorg akan balut dgn plastik sblm masuk kontena utk elak tercalar...
 

anuarul

CG Top Poster Club
gem
Messages
26,151
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
guna servis PutraPack Movers sdn bhd jer....

call diorg...deal....diorg akan dtg tlg pack barang, masuk kontena...anta ke rumah baru....n unpack balik barang dan letak kat tempat yg kita nak letak.....

sgt2 mudah sbb kita takyah pack n unpack...

kos dlm 2k kot....sekali ngan kotak2 sekali....kita tak penat...:D

2,3 hari sblm operasi pindah...diorg akan hantar kotak kecik utk kita letakkan barang peribadi yg kita taknak diorg tlg pack kan.....puas hati...sbb kalau barang elektrik tu...diorg akan balut dgn plastik sblm masuk kontena utk elak tercalar...

bagus servis ni.....:D
 

Jeb

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,505
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
umang aih pindah umah pun dah dekat 2k...
 

insyi©

CG Top Poster Club
gem
Messages
28,101
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
umang aih pindah umah pun dah dekat 2k...

sama jer dgn kos sewa lori n bayar upah org angkat barang....

nnt smpi rumah baru...org yg angkat barang tu bukan nak tlg susun barang dlm rumah....kalau guna servis camtu....barang2 yg besar2....kita arahkan je mana nak letak...hehehhe

save energy n time....

diorg dtg ngan lori kontena tu.....so takde la ulang-alik byk kali angkut barang............sekaligus angkat semua....:)cgrock
 

eboss

CG Hardcore
gemgem
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
sama jer dgn kos sewa lori n bayar upah org angkat barang....

nnt smpi rumah baru...org yg angkat barang tu bukan nak tlg susun barang dlm rumah....kalau guna servis camtu....barang2 yg besar2....kita arahkan je mana nak letak...hehehhe

save energy n time....

diorg dtg ngan lori kontena tu.....so takde la ulang-alik byk kali angkut barang............sekaligus angkat semua....:)cgrock

bagus gak nie kalau nak pindah pi kedah :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register