Koperasi Wahida HPA Berhad (R-6-0086) - hpa4online.com

CG Sponsors




Sponsored Post

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
11,765
Reaction score
2,470
Points
201
aku nk bincang..
koperasi wahida nih bawah orang islam.. hpa..
diorang bukan cap ayam..
ahli punya ramai..
ada produk yg baik dan berkualiti..
tp bungkus..

so kt mana silapnya.. ?

sebab pe aku nak ajak bincang ?

sebab skrng ni ada koperasi baru under ppim..

koppim.. aku nk pastikan yg koppim x follow jejak langkah kowahida..

jom bincang..
 

IjanSmart

Active Member
Joined
Aug 10, 2010
Messages
1,487
Reaction score
48
Points
30
Dah fobia dah dengan koperasi baru.. apa2 hal terjadi pada koperasi..SKM pun bukan boleh tolong... SKM macam tak berfungsi walaupun koperasi berdatar di bawah SKM,,
 

wlp

Fun Poster
Joined
Feb 12, 2008
Messages
254
Reaction score
32
Points
20
Dah fobia dah dengan koperasi baru.. apa2 hal terjadi pada koperasi..SKM pun bukan boleh tolong... SKM macam tak berfungsi walaupun koperasi berdatar di bawah SKM,,

Boleh tak kita membuat laporan pada SKM.....kut kut harta koperasi ni boleh dijual lelong dgn pengasas kowahida dn duit di bayar pada pelabur balik.

Aku join dulu pasal Islam tapi orang islam ni lah tikam kita balik....Dah 10 tahun simpan 10k sbagai syer
 

makcikcomei

Active Member
Joined
Dec 3, 2010
Messages
1,866
Reaction score
240
Points
33
aku nk bincang..
koperasi wahida nih bawah orang islam.. hpa..
diorang bukan cap ayam..
ahli punya ramai..
ada produk yg baik dan berkualiti..
tp bungkus..

so kt mana silapnya.. ?

sebab pe aku nak ajak bincang ?

sebab skrng ni ada koperasi baru under ppim..

koppim.. aku nk pastikan yg koppim x follow jejak langkah kowahida..

jom bincang..
Kowahida
Kohilal
Kedua2nya lingkup
Aku dulu suka beli sos, kicap, mee kering dan beberapa produk Kohilal... Tup2 hilang dari radar
 

fredo

Super Active Member
Joined
Nov 17, 2007
Messages
5,386
Reaction score
99
Points
80
koperasi sekolah jg yg terbaik... :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register