BTC USD 28,976.2 Gold USD 1,853.48
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Koperasi Angkatan Tentera Malaysia Berhad (A-R-2796) - www.katmb.com.my

Sponsored Post

Bro_Izantie

Legendary Member
gem
Messages
17,073
Paid Membership
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
Salahnih boss...koperasi no satu dlm malaysia adalah Bank Rqkyat walaupun ia adalah bank sbb still bernaung bwh Suruhanjya Koperasi Malaysia dan Koperasi Tentera jatuh no 2....

P/s Nanti jgn lupa undi saya...

Koperasi paling riba dlm mesia...:)):)):))
p.s: ayat hang cam c1ba1..:eek::eek:
 

frugaldedi

Fun Poster
Messages
521
Joined
Jun 15, 2012
Messages
521
Reaction score
35
Points
20
Tadi bro ada gi AGM Koperasi Tentera ke?
Dia dah bagi tau dalam AGM tadi ker 14% tahun ni?
 

abangbeca

Super Active Member
Messages
8,710
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2009
Messages
8,710
Reaction score
155
Points
73
Koperasi paling riba dlm mesia...:)):)):))
p.s: ayat hang cam c1ba1..:eek::eek:

Sorryto say mmg x dinafikan koperasi tentera mmg antara yg hebat..tp bg aku x hebat mana pun koperasi tentera..klu betul koop tentera nih bagus..open lar personal loan utk anggota dia buat ngan loan bank..jgn sekat..itu kalau depa berani lar..for sure depa x berani sbb salah satu income besar koop tntera mmg dari personal loan anggota tentera...yg bertanding suma nk duit jer...elaun riban2...siap buat knduri lagi tuh soh mengundi....
 

abangbeca

Super Active Member
Messages
8,710
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2009
Messages
8,710
Reaction score
155
Points
73
Elaun Lembaga Pengarah Koperasi Tentera 2011.....perggghhh masyukkk
532108_399508866753753_738635963_n.jpg
 

Bro_Izantie

Legendary Member
gem
Messages
17,073
Paid Membership
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
Tadi bro ada gi AGM Koperasi Tentera ke?
Dia dah bagi tau dalam AGM tadi ker 14% tahun ni?

aku pi amik rm50 hak aku jer pagi smalam...
pastu nak tunggang langgang ke nak terbalik ke dlm dewan tu aku tak amik tau...
:)):))
 

Bro_Izantie

Legendary Member
gem
Messages
17,073
Paid Membership
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
Elaun Lembaga Pengarah Koperasi Tentera 2011.....perggghhh masyukkk
532108_399508866753753_738635963_n.jpg

patut la berebut rebut nak masuk bertanding.....
memang masyuk...
KT ni memang betul la cakap hang...
takkan offer atau lepaskan anggota ATM loan dgn bank lain..
sumer diaorg nak konker...
yg untung sapa?.....tempat hang tu la......:)):)):))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register