BTC USD 50,323.3 Gold USD 1,784.08
Time now: Jun 1, 12:00 AM

komen perempuan mengenai tudung

fotosintesis

Active+ Member
Messages
2,505
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,505
Reaction score
19
Points
25
okey, ada sesetengah pendapat dlm vid ni wat aku menyirap aje. :mad::mad::mad: mari bagi pendapat anda. n nk pesan awl2 JANGAN LIBATKAN PASAL POLITIK, N JUST BAGI PENDAPAT ANDA SAJE PASAL MINAH TUDUNG YANG BAGI KOMEN. Nk marah ke ape ke silakan. N JANGAN LIBATKAN POLITIK, NK BERPOLITIK P RUANG POLITIK

http://www.youtube.com/watch?v=SPfqiihxc_c&feature=related
 
Sponsored Post

roshaimi82

Fun Poster
Messages
549
Joined
May 7, 2007
Messages
549
Reaction score
2
Points
15
Kalau dah perempuan, nak tak nak memang kena bertudung.. Tapi sekarang dok ramai yang pertikai yang pakai tudung pun buat jahat. Itu perangai atau sikap individu, jangan disalahkan semua golongan bertudung.. Kehendak agama suruh bertudung...

Isu wanita bertudung merokok, lelaki merokok orang tak marah pulak ek? hehe... kenapa ye... sebab atas kebiasaan..

Tu nenek-nenek kat kampung merokok... takde pulak orang marah ye, hehe.. ramai kan makcik2, nenek kat kampung yang merokok....

Merokok memang tak baik, tak kira apa alasan pun, tapi saya rasa wanita Muslim yang pakai skirt pendek yang tidak merokok lebih tidak elok dipandang dari wanita bertudung yang merokok...

Saya rasa isu pakai tudung atau tidak lebih baik dibincangkan dari isu merokok, sebab kalau kata merokok tidak baik, dan tidak senonoh, punye le ramai ustaz2, imam2 pun merokok kan... hehe.. tade pulak kita kata diaorang tak senonoh.. cuma sebab masyarakat kita masih tidak boleh menerima hakikat wanita merokok, apatah lagi yang bertudung.. tapi wanita muslim pakai skirt pendek, belah sana, belah sini, dipandang lebih sopan pulak dari wanita bertudung yang merokok.. saya rasa macam tak berapa kena la, hehe

just pendapat, SAYA TIDAK SOKONG PEROKOK YE :)
 

fotosintesis

Active+ Member
Messages
2,505
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,505
Reaction score
19
Points
25
Kalau dah perempuan, nak tak nak memang kena bertudung.. Tapi sekarang dok ramai yang pertikai yang pakai tudung pun buat jahat. Itu perangai atau sikap individu, jangan disalahkan semua golongan bertudung.. Kehendak agama suruh bertudung...

Isu wanita bertudung merokok, lelaki merokok orang tak marah pulak ek? hehe... kenapa ye... sebab atas kebiasaan..

Tu nenek-nenek kat kampung merokok... takde pulak orang marah ye, hehe.. ramai kan makcik2, nenek kat kampung yang merokok....

Merokok memang tak baik, tak kira apa alasan pun, tapi saya rasa wanita Muslim yang pakai skirt pendek yang tidak merokok lebih tidak elok dipandang dari wanita bertudung yang merokok...

Saya rasa isu pakai tudung atau tidak lebih baik dibincangkan dari isu merokok, sebab kalau kata merokok tidak baik, dan tidak senonoh, punye le ramai ustaz2, imam2 pun merokok kan... hehe.. tade pulak kita kata diaorang tak senonoh.. cuma sebab masyarakat kita masih tidak boleh menerima hakikat wanita merokok, apatah lagi yang bertudung.. tapi wanita muslim pakai skirt pendek, belah sana, belah sini, dipandang lebih sopan pulak dari wanita bertudung yang merokok.. saya rasa macam tak berapa kena la, hehe

just pendapat, SAYA TIDAK SOKONG PEROKOK YE :)

ok, pendapat yang bagus. :)cgrock:)cgrock:)cgrock
 

pepsifire

Active+ Member
Messages
4,701
Joined
Aug 2, 2008
Messages
4,701
Reaction score
66
Points
30
Kalau dah perempuan, nak tak nak memang kena bertudung.. Tapi sekarang dok ramai yang pertikai yang pakai tudung pun buat jahat. Itu perangai atau sikap individu, jangan disalahkan semua golongan bertudung.. Kehendak agama suruh bertudung...

Isu wanita bertudung merokok, lelaki merokok orang tak marah pulak ek? hehe... kenapa ye... sebab atas kebiasaan..

Tu nenek-nenek kat kampung merokok... takde pulak orang marah ye, hehe.. ramai kan makcik2, nenek kat kampung yang merokok....

Merokok memang tak baik, tak kira apa alasan pun, tapi saya rasa wanita Muslim yang pakai skirt pendek yang tidak merokok lebih tidak elok dipandang dari wanita bertudung yang merokok...

Saya rasa isu pakai tudung atau tidak lebih baik dibincangkan dari isu merokok, sebab kalau kata merokok tidak baik, dan tidak senonoh, punye le ramai ustaz2, imam2 pun merokok kan... hehe.. tade pulak kita kata diaorang tak senonoh.. cuma sebab masyarakat kita masih tidak boleh menerima hakikat wanita merokok, apatah lagi yang bertudung.. tapi wanita muslim pakai skirt pendek, belah sana, belah sini, dipandang lebih sopan pulak dari wanita bertudung yang merokok.. saya rasa macam tak berapa kena la, hehe

just pendapat, SAYA TIDAK SOKONG PEROKOK YE :)

Betul tu bro
Ini la maksud aku.

Lagi 1, pendapat yang agak bang ngang...kalau dah merokok tu, baik x payah pakai tudung...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register