Luahan hari warga indonesia mengenai kenaikan harga minyak

CG Sponsors




Sponsored Post

k3ryck

Active+ Member
Joined
Dec 31, 2009
Messages
3,245
Reaction score
62
Points
30
untung warganegara asing kat malaysia ni. kita yg warganegara dapat subsidi, dorang pun boleh dapat. kat negara asing boleh dapat ke apa yg dorang dapat kat malaysia?
 

babyblacky

CG Top Poster Club
Joined
Feb 24, 2011
Messages
20,129
Reaction score
211
Points
123
susah faham la..kirenye subsidi malaysia nie lagi bagus dari indonesia?
 

Zulkarnine

Super Active Member
Joined
May 30, 2007
Messages
7,560
Reaction score
133
Points
73
yg lanang2 ngak usah sibuk nk jadi warganegara Malaysia...yang weydok saja yang dialu-alukan...yg lawa2..yg tak lawa tak mau..
 

amirbsp

Active Member
Joined
Sep 25, 2013
Messages
1,309
Reaction score
25
Points
30
boleh laa fhm2 sikit2. ape pun bersyukur.. MALAYsia MASih aMAN....
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,159
Reaction score
309
Points
131
owhh sebelum harga minyak di indon naik selalu ade seludup dari indon ke malaysia sbb harga minyak sane murah dari malaysia bila dah harga mahal xde la nak seludup silap2 dari mesia ke indon plak.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register