Kisah seram edisi dausbiz

CG Sponsors




theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,009
Reaction score
742
Points
121
pi la turun bukit bintang banyak ada situ

china doll pun ramai

ukraine ada

russia ada

budak sekolah ada

macam macam ada
Ada delivery ke dauz? X boleh keluar rumah ni..
 
Sponsored Post

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,009
Reaction score
742
Points
121
dausbiz sudah MIA ka..?...takde reply pun...biasanya laju je..
Dia keja gomen.. Dia guna internet kat tempat kerja dia je bila nak online.. . Skrg ni pejabat dia tutup, dia tak dpt online.

Bagus gak la dia x dpt mengular waktu keja lagi..
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
Dia keja gomen.. Dia guna internet kat tempat kerja dia je bila nak online.. . Skrg ni pejabat dia tutup, dia tak dpt online.

Bagus gak la dia x dpt mengular waktu keja lagi..
amboi...sampai mcm tu sekali.. :D ...

risau gak kawan2 kat cg ni tiba2 MIA...kalau ada lagi...alhamdulillah..(y)


p/s:COVID-19 tidak mengenal bangsa mahupun agama...tuan theblur juga berhati2 ye...
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
24,205
Reaction score
1,872
Points
206
dauzbiz aka matpenang,
kami rindu kat hang mai la sini balik
mai la buat ramai kat cg ni

update skt apa crita penang ok ka ko ka
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,527
Reaction score
1,604
Points
596
ok saya nak kongsi cerita seram kat jalan dari balik pulau pi Teluk Bahang

ok cerita camnie

jalan dari balik pulau ke teluk bahang

memang berliku

cam ular kena palu

dan kita akan melalui selekoh tajam

Nak dijadikan cerita

Untuk yang suka bawa drift keta

hati hati masa hujan

kalau tak hujan ok

kalau masa hujan buat drift silap silap masuk gaung

sebab masa saya lalu pernah ada skyline gtr masuk gaung lepas drift

kesian tengok nak tergelak pun ada

Masa tue ada orang panggil bomba
 
Sponsored Post
Top
Log in Register