Kisah seram edisi dausbiz

CG Sponsors




dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,527
Reaction score
1,604
Points
596
Berapa duit massage kat sana tu dauz
dekat bukit bintang banyak tempat massage

tapi layan buskers best woo

bapuk pun ramai

tengok cun awek putih gebu

dengar cakap bapuk woooo
 
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,527
Reaction score
1,604
Points
596
yang gebu tu ada no tepon dak abg daus...melepas la
pi la turun bukit bintang banyak ada situ

china doll pun ramai

ukraine ada

russia ada

budak sekolah ada

macam macam ada
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
21,452
Reaction score
2,535
Points
201
tempat tu memang aku tak pegi la Dausz.....tak pasal pasal je nanti
 

Datuk K

Fun Poster
Joined
Apr 6, 2009
Messages
182
Reaction score
1
Points
25
pasaipa la dok merapu lagu ni..

baik fokus buat biz je
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,527
Reaction score
1,604
Points
596
hang dah pi sedap2 pastu lrg org jgn pi.
makan sorg dauz
bende merapu jangan dok pi la

pi tabligh ka pi mengaji ka masjid ka qiammulai best la
 

bell&ross

Super Active Member
Joined
Apr 3, 2009
Messages
5,870
Reaction score
241
Points
83
abam dausbiz ni ada lagi ke...?...dah lama tak komen kat cg.

kalau ada cerita seram...kasi update...kalau boleh bukan cerita dalam bas ye...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register