BTC USD 56,388.8 Gold USD 1,777.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kilang Gelas utk 1 Malaysia??

fnd75

Active Member
Joined
Apr 25, 2006
Messages
1,938
Reaction score
36
Points
35
Salam,

Aku tgh belek2 kat Google cari supplier botol kaca/gelas kecik utk projek akan dtg.

Bila pegi kat site nih: http://www.malayaglass.com/customers.html , tekejut aaa... apakah selama ini kita bersubahat???? ohhh... tidakkk (pinjam ayat Alonso jap :">)

ape2 hal... mmg :(scam la, takde ke kilang gelas kat malaysia yg takde unsur2 subahat. aku penah keja jap kat KIG Pasir Gudang dulu tapi skg dh bengkrap :( so any suggestion kawan2?

Mod, tlg tukar title kpd Kilang Gelas ni subahat kah? TQ
 
Last edited:
Sponsored Post

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
nk bg clear lg...

malayaglass.jpg
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
tak bole blah guna nama malaya:(scam
 

fnd75

Active Member
Joined
Apr 25, 2006
Messages
1,938
Reaction score
36
Points
35
tq bro, hal2 mcm ni kalo kita pandang kecik takut balik kat kita nnt bahananya... nauzubillah :((
 

pokshark

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2008
Messages
6,935
Reaction score
86
Points
70
huhuhuh..name gune name malaya??xde name lain ke??
 

selambeyaya

Super Active Member
Joined
Mar 29, 2008
Messages
5,101
Reaction score
13
Points
65
Kilang ni dkt tampoi jb, x tau lah kalau ade cawangan dkt negeri lain..
 

bladefingers

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Oct 20, 2009
Messages
1,448
Reaction score
4
Points
30
yang dekat dengan flextronics n CIDB tu kan?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register