kiki kunci stereng dah start bela kucing

CG Sponsors




Sponsored Post

302

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,841
Reaction score
65
Points
125
dah jadi retis
 

alien_005

Active Member
Joined
Jun 7, 2008
Messages
1,068
Reaction score
2
Points
25
Macam-macam korang ni. Dia bagi kucing liar minum, korang cakap dia bela kucing.

Kalau dia bela bagus la, kucing ni dapat menanam sifat lembut dan kasih sayang dalam tuan yang menjaganya
 

Prisoner

Active+ Member
Joined
Apr 25, 2010
Messages
4,005
Reaction score
38
Points
30
apa la agaknya keuntungan pada kowang dengan sibuk2 hal kiki ni..
 

zerkz

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2009
Messages
6,039
Reaction score
47
Points
70
Stndard melayu.. yg dah jatuh hukum sebol bizi body yg kes bak ku.teh tak settle lg takde pun nak up..
 

C_Kenek

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,123
Reaction score
58
Points
70
kiki ni ke yang wat baju kiki lala
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
10,033
Reaction score
522
Points
171
30k follower/supporter dia.... iklan apa pun akan untung..4% dr 30k beli product..masyuk tu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register