BTC USD 39,793.8 Gold USD 1,817.81
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Khidmat Lukisan Pelan untuk Kelulusan PBT

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,834
Reaction score
212
Points
43
hello warga CG.

Kat sini kami menyediakan servis merekabentuk pelan struktur dan infra untuk kelulusan pihak berkuasa tempatan.cover area lembah klang.kalau ada yang nk minta advise atau pendapat pn xde hal.pm je .xpn,email pun boleh jugak.

untuk renovation pun kami buat jugak.senang cerita,berkaitan infra dan struktur semua kami buat.
 

Attachments

  • left.JPG
    left.JPG
    75.5 KB · Views: 117
  • DH-PER3.JPG
    DH-PER3.JPG
    189.7 KB · Views: 127
  • left1.JPG
    left1.JPG
    95.5 KB · Views: 116
  • front&left.JPG
    front&left.JPG
    194.1 KB · Views: 116
Last edited:
Sponsored Post

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,834
Reaction score
212
Points
43
lupa nak cakap. Kami biasa buat banglo,billboard & kilang.
 
Last edited:

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,834
Reaction score
212
Points
43
tak ada sesape ke nak buat rumah ni....
 

kickdafella

Fun Poster
Joined
Oct 11, 2010
Messages
472
Reaction score
5
Points
15
tt bleh bg cth pelan2 umh banglo?mana tau ad design yg berkenan d hati
 

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,834
Reaction score
212
Points
43
boleh,xde masalah nye.....tengok page 1st
 

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,834
Reaction score
212
Points
43
meh copat meh...
 

aries_642003

Fun Poster
Joined
Feb 5, 2010
Messages
735
Reaction score
5
Points
15
Tuan TT...

Baru perasan Thread anda nii..

Jika keluasan tanah 5,000k/p...nak bina rumah 3 tingat..kawasan Majlis Daerah Dengkil, Selangor..berapa anggaran kos plan tersebut.....

Orait
 

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,834
Reaction score
212
Points
43
Tuan TT...

Baru perasan Thread anda nii..

Jika keluasan tanah 5,000k/p...nak bina rumah 3 tingat..kawasan Majlis Daerah Dengkil, Selangor..berapa anggaran kos plan tersebut.....

Orait

Bro, untuk engineer je ke atau arkitek skali? Design dah ada ke?.
 

azanney

CG Top Poster Club
Joined
Oct 18, 2008
Messages
48,940
Reaction score
351
Points
131
tuan, 30x50 setingkat je, brp rm???
 

aries_642003

Fun Poster
Joined
Feb 5, 2010
Messages
735
Reaction score
5
Points
15
TT...

Aku ni buta la bab yang anda tanya...anda huraikan la..Engineer ke, arkitek ke hape ke....Senang cakap semua tu belum ade la...hanya ada kawasan tanah...cadang nak buat rumah 2 setengah tingkat...kalau kurang kos kalu..setakat 2 tingkat aje...lagi kurang kalu..setingkat aje la nampaknye...itu macam TT....lama tul baru anda jawab..he..he..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register