Viral Kes amoi kene ragut

CG Sponsors




akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
11,399
Reaction score
1,998
Points
201
Kes ragut aunty
 
Sponsored Post

yongyap

Active+ Member
Joined
Nov 4, 2009
Messages
3,336
Reaction score
198
Points
33
adeh... kt mn ni? mcm area seri kembangan jer..
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
24,153
Reaction score
1,866
Points
206
kesian btol, ni awal pagi nk masuk kojo ke atau waktu petang2 org dh blk kojo?

nmpk paking kosong banyak... atau tu kwsn baru opis x bnyk bukak laie jd org tak ramai area tu?

pandai peragut tu carik mangso... harap2 peragut tu dh kojol sbb eksiden dgn lori ekkekekeekke
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
75,929
Reaction score
12,068
Points
1,906
jahat pencuri ni tak guna, usaha jugak sampai dapat ye
mangsa mmg dah lari sekeliling cuma tak bernasib baik sebab jatuh
 

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
6,354
Reaction score
536
Points
121
klo mangsa tawaf kereta sambil jerit pasti selamat
 

hackerism_11

Fun Poster
Joined
Mar 11, 2013
Messages
571
Reaction score
36
Points
20
geram je tgk peragut ni, kalau kene kerumun ni mula la, org kesian kt die kene pukul,
yg kesian tu x kene kt kepala sendiri.. dah kene baru die tau tahap geram die cmne.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,283
Reaction score
21,164
Points
1,671
Bagus mic cctv ni.clear capture suara. Tutup bonet pun dgr

Kesian btol.mmg xde org.jarang peragut dpt amik masa pusing2 camtu
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
75,929
Reaction score
12,068
Points
1,906
#kualalangat Peragut solo bersenjatakan parang itu diberkas polis selepas lapan jam meragut guru berkenaan.
https://www.hmetro.com.my/.../saya-apa-pun-tak-ada-tolong...

'Saya apa pun tak ada, tolong, tolong...'


MANGSA terjatuh selepas diragut lelaki bermotosikal bersenjatakan parang, hari ini. FOTO ihsan pembaca.

MANGSA terjatuh selepas diragut lelaki bermotosikal bersenjatakan parang, hari ini. FOTO ihsan pembaca.



Kuala Langat: "Saya apa pun tak ada, apa pun tak ada, tolong..." demikian rayuan seorang guru wanita sebelum dia terjatuh dan diragut seorang lelaki bermotosikal di kawasan rumah kedai dua tingkat di Eco Sunctuary, Telok Panglima Garang, di sini, 8.20 pagi, hari ini.
Bagaimanapun, peragut solo bersenjatakan parang itu diberkas polis selepas lapan jam meragut guru berkenaan.


Ketua Polis Daerah Kuala Langat, Superintendan Azizan Tukiman berkata, suspek lelaki tempatan berusia 26 tahun itu ditangkap di Kampung Sijangkang pada 4 petang hari ini.
"Tangkapan dibuat susulan maklumat orang awam yang menghubungi polis dan menghantar video daripada rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di lokasi kejadian.

"Bertindak atas maklumat itu, polis menjalankan siasatan, rondaan, kemudian mengesan serta menangkap suspek di Kampung Sijangkang petang tadi," katanya ketika dihubungi.
Azizan berkata, semasa tangkapan dibuat, polis hanya menemui sebahagian sahaja barang mangsa yang diragut.
Beliau berkata, beg tangan mangsa dipercayai dibuang dan siasatan lanjut masih diteruskan.

"Kejadian berlaku pada 8.20 pagi apabila mangsa berusia 51 tahun didatangi suspek semasa berada di tempat letak kereta tidak jauh dari tempat kerjanya di sebuah taska di situ.
"Menurut mangsa, sebuah motosikal bernombor BPC 6163 dinaiki seorang lelaki tidak dikenali datang ke arahnya dan mengacukan parang.

"Mangsa terjatuh sebelum suspek meragut beg tangan mengandungi dokumen peribadi dan wang tunai dan ketika kejadian, wanita itu baru selesai meletakkan keretanya di kawasan parkir," katanya.

Beliau berkata, polis ke tempat kejadian untuk menjalankan siasatan dan mendapati, terdapat pengawasan CCTV di tempat kejadian.
Menurutnya, menerusi rakaman CCTV itu, polis mendapati suspek bertindak solo dengan menunggang motosikal bernombor pendaftaran BPC 6163 menggunakan senjata sebilah parang.

"Mangsa yang mengalami bengkak pada bahagian kepala, lebam di lengan dan lutut sebelah kanan serta sakit di bahagian atas paha kanan dibawa ke hospital untuk pemeriksaan dan rawatan lanjut.

"Perintah reman akan dimohon di mahkamah esok dan kes disiasat mengikut Seksyen 392/397 Kanun Keseksaan," katanya.
Terdahulu, beberapa video kejadian terbabit tular di media sosial yang memaparkan situasi guru terbabit menjerit meminta bantuan serta cuba melarikan diri daripada suspek.


Artikel ini disiarkan pada : Selasa, 19 January 2021 @ 9:19 PM

 
Sponsored Post
Top
Log in Register