BTC USD 57,195.8 Gold USD 1,778.99
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Kereta Myvi terbakar Sendiri "Kosmo"

chel_fi82

Active+ Member
Messages
4,674
Joined
Nov 25, 2009
Messages
4,674
Reaction score
88
Points
40
ne081.jpg


KUANTAN - Seorang wanita hamil empat bulan, Noraini A. Malik, 26, melecur di beberapa bahagian badan apabila kereta yang mahu diisi minyak oleh suaminya disambar api di sebuah stesen minyak di Jalan Sultan Abdullah dekat Bandar Indera Mahkota di sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 9.10 pagi, Noraini melecur di tangan kiri, kaki kiri dan terbakar sebahagian rambutnya apabila api tiba-tiba membakar kereta Perodua Myvi milik suaminya.

Suami mangsa, Faizal Hassan, 32, berkata, kebakaran itu berlaku sebelum dia sempat mengisi minyak dan api didakwa datang secara tiba-tiba dari bahagian bawah keretanya sebelum menyambar isterinya melalui tingkap kereta yang dibuka.

"Saya tak tahu punca api dan bagaimana boleh berlaku. Saya tak gunakan telefon bimbit (semasa mengisi minyak), enjin kereta pun sudah dimatikan.

"Semasa itu, isteri saya yang mengandung anak sulung di tempat duduk pemandu dan kakak ipar saya di tempat duduk belakang," katanya selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan semalam.

Dalam kejadian itu, Faizal dan kakak iparnya tidak cedera.
 
Sponsored Post

denova

Fun Poster
Messages
600
Paid Membership
Joined
Jan 12, 2009
Messages
600
Reaction score
1
Points
15
ne081.jpg


KUANTAN - Seorang wanita hamil empat bulan, Noraini A. Malik, 26, melecur di beberapa bahagian badan apabila kereta yang mahu diisi minyak oleh suaminya disambar api di sebuah stesen minyak di Jalan Sultan Abdullah dekat Bandar Indera Mahkota di sini semalam.

Dalam kejadian pada pukul 9.10 pagi, Noraini melecur di tangan kiri, kaki kiri dan terbakar sebahagian rambutnya apabila api tiba-tiba membakar kereta Perodua Myvi milik suaminya.

Suami mangsa, Faizal Hassan, 32, berkata, kebakaran itu berlaku sebelum dia sempat mengisi minyak dan api didakwa datang secara tiba-tiba dari bahagian bawah keretanya sebelum menyambar isterinya melalui tingkap kereta yang dibuka.

"Saya tak tahu punca api dan bagaimana boleh berlaku. Saya tak gunakan telefon bimbit (semasa mengisi minyak), enjin kereta pun sudah dimatikan.

"Semasa itu, isteri saya yang mengandung anak sulung di tempat duduk pemandu dan kakak ipar saya di tempat duduk belakang," katanya selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan semalam.

Dalam kejadian itu, Faizal dan kakak iparnya tidak cedera.

uish..bahaya ni...#:-S

dia suruh isteri dia drive ke? :-?
 

chel_fi82

Active+ Member
Messages
4,674
Joined
Nov 25, 2009
Messages
4,674
Reaction score
88
Points
40
selamat kereta tu terbakar aje klu meletup lagi teruk..
 

Man bugis

Legendary Member
Messages
14,263
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,263
Reaction score
24
Points
115
sebagai ingatan korang...lain kali isi minyak kena lah mati kan enjin
dan penumpang2 tu jgn lah gunakan telepon bimbit di
stesen minyak
 

chel_fi82

Active+ Member
Messages
4,674
Joined
Nov 25, 2009
Messages
4,674
Reaction score
88
Points
40
sebagai ingatan korang...lain kali isi minyak kena lah mati kan enjin
dan penumpang2 tu jgn lah gunakan telepon bimbit di
stesen minyak
[/QUOTE

ada punca lain sbb dia dah tutup HP & enjin kereta.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register