Kenapa Duit Sangat Penting...

CG Sponsors




Pa_rA

Active Member
Joined
Aug 16, 2008
Messages
1,802
Reaction score
0
Points
20
yalah..jimat duit..hotel murah..RM2.oo:eek::eek:
hahahahaha.. :)) :)) aduh. sakit pewot ni. hahahahaha.. :eek: :eek: baru betul2 jimat kalo mcm tu. ramaila pelancong datang menginap kat situ nnti. pelancong dari nepal, indon, bangladesh, vietnam.. :)) :)) :)cgrock
 
Sponsored Post

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
hahahahaha.. :)) :)) aduh. sakit pewot ni. hahahahaha.. :eek: :eek: baru betul2 jimat kalo mcm tu. ramaila pelancong datang menginap kat situ nnti. pelancong dari nepal, indon, bangladesh, vietnam.. :)) :)) :)cgrock
ish..ramainya...
kl camtu cancel lah aku...check in hotel..lagi sihat...:D
lebih2 lagi kl ramai bangladesh..bau keti dia..aku xleh tahan...
 

Pa_rA

Active Member
Joined
Aug 16, 2008
Messages
1,802
Reaction score
0
Points
20
ish..ramainya...
kl camtu cancel lah aku...check in hotel..lagi sihat...:D
lebih2 lagi kl ramai bangladesh..bau keti dia..aku xleh tahan...
pernah nek lrt nak ke sentul bersama 3 orang bangladesh yg keti nya sungguh achemmmmm.. sampai amoi kat sebelah tu tup idung. kesin tul tgkkan bangladesh tu. muka merah padam. malu sgaknya kot. :-?
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
pernah nek lrt nak ke sentul bersama 3 orang bangladesh yg keti nya sungguh achemmmmm.. sampai amoi kat sebelah tu tup idung. kesin tul tgkkan bangladesh tu. muka merah padam. malu sgaknya kot. :-?
jgn cakap amoi...aku pun takleh tahan...pernah nak pengsan...terbau...keti drg...:eek::eek:
 

onbehalf

Active+ Member
Joined
Sep 13, 2007
Messages
4,805
Reaction score
1
Points
25
asik kene up jer. meh la aku post sat. naper duit penting? kalo tuk aku duit sangat penting sbb nak tolong famili aku, pastu nak wat duit rawatan terapi kaki ibu aku, pastu nak belikan ayah aku kerusi urut tu (mahal wooo..duit tak cukup lagi. heh), pastu nak besarkan blik ibu ayah aku, pastu nak belikan adik aku kete yg dia suka, pastu nak bawak famili aku gi melancong, dan byk lagi. adeh. mmg tak habis la kalo camni. byk sgt yg aku nak ni. pastu nak guna tuk kawen jgk. heh.
snang jek kalo nak abihkan crita ko tu... ko wat loan trus settle masalah ko​
 

daviddol

Legendary Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
10,420
Reaction score
0
Points
110
Kalau tak penting buat apa nak keje...??
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
lepak duk umah lagi bgus kan david..
 

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,041
Points
1,101
tgh pektis angkat bola ni..kalu berjaya baru join..xnak kalah lagi
 
Sponsored Post
Top
Log in Register