Kena curang

Recommended Brokers


Versekz

Freshie
Joined
Dec 16, 2014
Messages
21
Reaction score
0
Points
3
gi jumpa family dia cakap..
x jdi nak kahwin sbb ada masalah sikit..

tak perlu nak citer kena curang ..
xda spe nak percaya kt hang..
anak dia comfirm leh wat citer lain..

minta cara elok..
nk putus pun cara elok..
okay thank you.
 
Sponsored Post

Mystycque

Fun Poster
Joined
Aug 8, 2012
Messages
973
Reaction score
60
Points
20
mungkin sebab zakar kecil tu..boleh hubungi abg firdaus untuk pembesaran zakar yang sempurna..
 

mr_man

Active Member
Joined
Feb 21, 2010
Messages
1,967
Reaction score
10
Points
25
sib baik berlaku sebelum khawin, kalau dah khawin lagi parah, jd tuhan dah susun yang terbaik utk TT, jgn risau. simpan duit tu.
 

bahas18

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2007
Messages
2,904
Reaction score
168
Points
33
move on..
time is the best cure..
lama2 ok jugak tu nanti..
rilek jak ko..
kestau beliaunya mo putus..
Kalau ditanya baru ko cerita..
 

Versekz

Freshie
Joined
Dec 16, 2014
Messages
21
Reaction score
0
Points
3
mungkin sebab zakar kecil tu..boleh hubungi abg firdaus untuk pembesaran zakar yang sempurna..
6.5 inch cukup la tue. ndak payah besar2.
sib baik berlaku sebelum khawin, kalau dah khawin lagi parah, jd tuhan dah susun yang terbaik utk TT, jgn risau. simpan duit tu.
ya mmg simpan juga, perasaan syg cinta tue tiada sdh. kosong sdh, cuma saya takut keluarga dia ckp blkg2 pasal saya, family dia sama saya rapat. setiap mnngu datang rmh dia ambil dia.
 

Versekz

Freshie
Joined
Dec 16, 2014
Messages
21
Reaction score
0
Points
3
update ty semua, saya sudah jmpa family durg, mmg saya ckp tiada jodoh, durg faham juga. terima kasih semua time to move on.
 

Wulf888

Fun Poster
Joined
Mar 12, 2011
Messages
426
Reaction score
0
Points
20
Duit kawin tu buat pegi haji ke umrah ke, pi bawak mak ayah sekali. Ada lebih angkat superbike sejibik.
Pompuan cam tu tak berbaloi buat bini pun, nasib ko baik dia tunjuk perangai sebelum kahwin bro. Dah... move on. Takyah nak jumpa mak ayah dia dah.
Redho aje bro.
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,888
Reaction score
1,858
Points
141
boss...aku dulu pernah rasa ditinggalkan oleh 'awek'....sedih tu mmg sedih, boss...

zaman universiti dulu,,
aku berkapel daripada SELEPAS SPM hinggalah HABIS BELAJAR UNIVERSITI....
lepas habis universiti, aku tak dapat tawaran kerja...
susah dapat kerja...menyebabkan dia kecewa dgn aku sbb lambat sgt cari duit utk kawin dgn dia...
so, last2 dia tinggalkan aku mcm tu je....

kadang2 bila duk dlm bilik nk tidur, tiba2 teringat dia, terus menangis...
nak mandi, teringat dia, terus menangis...
waktu sunyi je (waktu takda apa nk buat), waktu bosan2, konfirm teringat dia, dan bila teringat dia, terus menangis...
asyik nak menangis je kerja...huhu...
waktu ni mental aku lemah lagi masa ni....

cara aku nak hilangkan sedih, aku cari hobi...hobi aku adalah nak cari duit lebih...so aku fokus cari duit, dan akhirnya aku berjaya lupakan dia..

so, fokus lah pada hobi:
- sedih pun hilang
- happy
- duit pun makin banyak dlm poket... :D :D :D


so, sbb tu lah skarang aku mcm agak memilih perempuan...
sbb perempuan sendiri pun kuat memilih....apa salahnya lelaki pun nk memilih...
 

marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,640
Reaction score
2,664
Points
201
boss...aku dulu pernah rasa ditinggalkan oleh 'awek'....sedih tu mmg sedih, boss...

zaman universiti dulu,,
aku berkapel daripada SELEPAS SPM hinggalah HABIS BELAJAR UNIVERSITI....
lepas habis universiti, aku tak dapat tawaran kerja...
susah dapat kerja...menyebabkan dia kecewa dgn aku sbb lambat sgt cari duit utk kawin dgn dia...
so, last2 dia tinggalkan aku mcm tu je....

kadang2 bila duk dlm bilik nk tidur, tiba2 teringat dia, terus menangis...
nak mandi, teringat dia, terus menangis...
waktu sunyi je (waktu takda apa nk buat), waktu bosan2, konfirm teringat dia, dan bila teringat dia, terus menangis...
asyik nak menangis je kerja...huhu...
waktu ni mental aku lemah lagi masa ni....

cara aku nak hilangkan sedih, aku cari hobi...hobi aku adalah nak cari duit lebih...so aku fokus cari duit, dan akhirnya aku berjaya lupakan dia..

so, fokus lah pada hobi:
- sedih pun hilang
- happy
- duit pun makin banyak dlm poket... :D :D :D


so, sbb tu lah skarang aku mcm agak memilih perempuan...
sbb perempuan sendiri pun kuat memilih....apa salahnya lelaki pun nk memilih...
x salah memilih....kalo tuan mampu tahan nafsu..sila kan...

ramai ulama tersohor tidak kahwin kerana cinta nya mereka pada ilmu....

namun aku lebih suka memilih kahwin kerana dengan kahwin salah satu jalan untuk kita menuju ke syurga...jika kena pada jalannya...

jika tidak kena pada jalannya...merupakan satu jalan yang akan mengheret lelaki ke neraka...

isteri dan anak perempuan adalah ujian paling besar pada lelaki...tanpa kita sedari...kerana mereka kita lelaki akan MUFLIS di akhirat nanti..
 

marvelous

Legendary Member
Joined
Aug 21, 2006
Messages
16,640
Reaction score
2,664
Points
201
sabah area mana boss ku....

sumandak sana2 cantik baa...

kalo cantik di jadikan ukuran....

orang lelaki steady aje....x ada tarikh luput...

perempuan ni jual mahal2..dia lupa...ada tarikh luputnya....hahahhaah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register