Others Kat mana boleh beli MC di Selangor.

CG Sponsors




glamqueenb

Freshie
Joined
Apr 16, 2015
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
Salam warga CG.
Nak mintak bantuan sape2 yang taw kat mana bleh beli MC sekitar Selangor ni?
Sape2 yg taw tu, pm je la sy..

TQ:)
 
Sponsored Post

xerocracker

Active+ Member
Joined
Oct 3, 2007
Messages
2,961
Reaction score
42
Points
30
1st post tanya MC ke TT.. huhu.. bahaya bincang benda cmni terang2.. huhu..
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,889
Reaction score
8,265
Points
716
Salam warga CG.
Nak mintak bantuan sape2 yang taw kat mana bleh beli MC sekitar Selangor ni?
Sape2 yg taw tu, pm je la sy..

TQ:)
cakap je nak amik mc
lepas tu pi kaunter bayaq ubat.... apa susah :p
 

iswaraburuk

Legendary Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
10,534
Reaction score
72
Points
120
dulu kt batu 9 cheras ada.

tp skg takbole beli..hehe..dah kena dgn kkm la tu.
 

Abdul wahob

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
8,043
Reaction score
49
Points
70
doc kt sgor byk dh insaf.....x mau juai mc dh:D
 

fly3930

Active Member
Joined
Nov 2, 2011
Messages
1,137
Reaction score
4
Points
25
Masuk dlm bilik doktor cakap sakit kepala dan mintak trus mc. Bayar ubat then buat la apa nak buat.. pergi interview ke.. l3pak umah ke. atau pun massage..
 

tomi

Active Member
Joined
Mar 10, 2015
Messages
1,796
Reaction score
412
Points
41
bagus la tu makan duit haram
 
Sponsored Post
Top
Log in Register