Wanted Kambing berwarna hitam dan putih

CG Sponsors




imatnor

Fun Poster
Joined
Oct 22, 2008
Messages
258
Reaction score
8
Points
15
Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Saya ingin mencari kambing berwarna putih dn hitam tetapi berbelang ( talipinggang ) warna hitam bg kambing putih dan warna putih bg kambing hitam.. sesiapa yg ada maklumat atau ada menjual kambing2 berkenaan sila maklumkan (PM) kepada saya.
Sekian terima kasih.
 
Sponsored Post

L7E

Fun Poster
Joined
Jan 2, 2013
Messages
491
Reaction score
12
Points
25
Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Saya ingin mencari kambing berwarna putih dn hitam tetapi berbelang ( talipinggang ) warna hitam bg kambing putih dan warna putih bg kambing hitam.. sesiapa yg ada maklumat atau ada menjual kambing2 berkenaan sila maklumkan (PM) kepada saya.
Sekian terima kasih.
lain mcm je ni tuan..nk wt ritual ke ape :)
 

skafever69

Active+ Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
4,427
Reaction score
20
Points
25
lain mcm je...tt ni.. kambing pun dah berCORAK... tt nak kulit kambing tu ke...
 

encik bentayan

Active+ Member
Joined
Dec 8, 2010
Messages
3,306
Reaction score
1
Points
25
alamak..den ado kambing..buat maso skrg belum nak jual..baru start menternak broo..
 

imatnor

Fun Poster
Joined
Oct 22, 2008
Messages
258
Reaction score
8
Points
15
lain mcm je...tt ni.. kambing pun dah berCORAK... tt nak kulit kambing tu ke...
kambing mistik nie..:D:D.. tu yg susah dicari, bukan kulit kmbg laa..tp kambing hidup... ade ker?
 

fatvet

Active Member
Joined
Sep 16, 2011
Messages
1,621
Reaction score
21
Points
25
Tt.. Mcm dlm citer surah al baqarah jer syarat nye..i am sori
 
Sponsored Post
Top
Log in Register