To Sell Jurus utamaraya

CG Sponsors




kotakfx

Fun Poster
Joined
Dec 13, 2012
Messages
138
Reaction score
0
Points
10
Upgrade badan JURUS UTAMARAYA, KHAS BUAT ORANG YANG RASA BADANNYA :

Cepat letih & sering rasa mengantuk.
Badan masih terasa lemah walaupun telah mengambil vitamin tambahan.(abih duit kecewa)
Wajah kurang berseri, nampak suram ja.
Mulut, muka, badan & ketiak berbau. (samada resdung atau masalah lain)
Selau rasa sengal-sengal di badan.
Ada kalanya kerap juga sakit kepala.
Badan muda lagi, tapi dah macam tua dah.

JURUS UTAMARAYA semulajadi :
Buang Racun, Buang Lemak, Buang Angin, Buang Toksin 1kg – 2kg dari tubuh badan.. (kombinasi serat)
Bunuh kuman-kuman, bakteria & virus jahat yang ada dalam tubuh badan. (damar lebah)

KESAN JURUS UTAMARAYA DALAM MASA 1-7 HARI:
1. Paling ketara sekali rasa ringan badan. Bukan sebab turun berat badan.
Tenaga kerja meningkat sekali ganda, tak letih macam dulu. Nak keja sampai 24 jam pun boleh.
Otak aktif semacam.
3. Tenaga dalaman lain macam, baik lelaki mahupun perempuan.
4. Makan vitamin lain dah boleh rasa kesannya. Kalo dulu tak rasa sangat,jadi dok salah kat vitamin tu.
5. Muka mula nampak ceria berseri.
Nafas pun tak berbau sangat macam dulu (automatik resdung pun kurang banyak)
Kandungan asid dalam badan.

Tak yah cerita lebih-lebih,try la sendiri.Nanti tau sendiri..Cuma RM110 ja (skali dengan pos).
KALO TAK ADA KESAN, TAK MENGAPA, AMBIK BALIK DUIT ..SEBAB SEGALANYA BERLAKU ATAS KEIZINAN ALLAH..
Kita hanya makhluk yang mampu kongsi jalan & usaha ja..TERBAIK !!!
7spa.jpg

PRODUK DI BAWAH KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN MANUSIA
Telefon ja saya.Yang sedia membantu, Fauzi 017-5362710.Jika saya tak jawab, tolong tinggalkan mesej (mungkin tengah perbincangan). Saya akan
hubungi kalian semuA.
 
Last edited:
Sponsored Post

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,192
Reaction score
823
Points
176
maaf tt mintak tengok gambirunnya
 

hairy84

Legendary Member
Joined
Sep 15, 2010
Messages
15,861
Reaction score
35
Points
120
lain mcm jurus nih... buang lemak kat perut ade 6pax nanti... gambar produk xde ke ??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register