Jika Membuat Perjalanan Yg Jauh...

CG Sponsors




elmyda

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2007
Messages
9,552
Reaction score
157
Points
73
punca paling besar, sikap pemandu kita..
 
Sponsored Post

hanamichie

Active Member
Joined
Mar 14, 2008
Messages
2,296
Reaction score
1
Points
25
jln berlubang pastu berlekuk2 dan pemandu bawa laju heheheh
 

yustaiping2

Active+ Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
2,662
Reaction score
42
Points
30
Jln Raya kat malaysia ni pun salah satu punca kemalangan gak lubang sana sini,x rata dll....:-? :-? :-?
SOKONG-SOKONG.... DAH LA BAYAR ROADTAX MAHAL-MAHAL...... :)cgrock:)cgrock
 
Last edited:

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
thx for the info .. aku eran arr awat aku nyer minyak power streng cepat abis...
 

emoney

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2007
Messages
8,574
Reaction score
86
Points
70
hmm nmpk sgt kereta buatan malaysia nie x pentingkan aspek keselamatan, hrp murah jer.. :-?
Salam

Jgn le kondem keta kita bro...tgk harga ler. waja aku ok jer dari tahun 2004.
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
Jln Raya kat malaysia ni pun salah satu punca kemalangan gak lubang sana sini,x rata dll....:-? :-? :-?
tak rata tu blh dimaafkan lagi tp tang lubang tu mmg bahaya. JKR ni tak wat rutine inspection kot.....

Aku plg takut lubang kat atas jalan, rosak sportrim kete aku.
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
Salam

Jgn le kondem keta kita bro...tgk harga ler. waja aku ok jer dari tahun 2004.
aku pny waja prob power window je, yg lain ok je.
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
48
Points
120
berhenti rehat setiap 5,6 jam sekali..itu yng penting.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register