Islamic FIXED DEPOSIT - Bank Mana Yang Terbaik?

CG Sponsors




Sponsored Post

jaketworld

Banned
Joined
Dec 26, 2011
Messages
552
Reaction score
207
Points
23
ada ke yg boleh dapat bulan2..??? cth simpan rm500k , then setiap hujung bulan dapat dlm rm5k.... ada tak mcm tuh....?? :-?
ada....malah lebih lagi dia dapat...kalau RM500k bulan2 dapat RM20k . masyukkkk..

nak tahu lebih lanjut hubungi jakethitam untuk semak dokumennya...:)cgrock:)cgrock:)cgrock

biasanya orang cina yang banyak pakai konsep nie...:)cgrock
 

manrexia

Fun Poster
Joined
Dec 6, 2012
Messages
382
Reaction score
5
Points
15
bank rakyat la yang terbaik stakat ni kalau xsilap 4.6%
 

afiqarbae

Fun Poster
Joined
Mar 6, 2011
Messages
172
Reaction score
38
Points
20
Camne yer pengiraan dia...kalau kt board dkt bank dia akan tulis 3 bln, 6 bln, 12 bln dsb...ape mksud dia...
3 bln, 6 bln, 12 bln maksudnye tempoh matang fix deposit.. contoh tuan mau masuk fix deposit 3 bln.. slps 3 bln baru leh klua balik.. lagi lama tempoh lg die offer % tinggi..
 

AARCEMARA

Active Member
Joined
Jul 8, 2010
Messages
1,154
Reaction score
56
Points
30
ada....malah lebih lagi dia dapat...kalau RM500k bulan2 dapat RM20k . masyukkkk..

nak tahu lebih lanjut hubungi jakethitam untuk semak dokumennya...:)cgrock:)cgrock:)cgrock

biasanya orang cina yang banyak pakai konsep nie...:)cgrock
biar betul macamtu? kalau dah macam tu tak yah kojo lah kito.
 

jaketworld

Banned
Joined
Dec 26, 2011
Messages
552
Reaction score
207
Points
23
biar betul macamtu? kalau dah macam tu tak yah kojo lah kito.
memang ada bro....cuma orang berduit jer tahu camner tempat diorang buat duit.... yang ada berjuta tu pun gunakan konsep yang sama gak... terpulang kepada bro..takder paksaan langsung pun...


kalau jakethitam tunjukkan caranya ...pasti melopongggggggg :eek::eek::eek:
 

jaketworld

Banned
Joined
Dec 26, 2011
Messages
552
Reaction score
207
Points
23
memang ada bro....cuma orang berduit jer tahu camner tempat diorang buat duit.... yang ada berjuta tu pun gunakan konsep yang sama gak... terpulang kepada bro..takder paksaan langsung pun...


kalau jakethitam tunjukkan caranya ...pasti melopongggggggg :eek::eek::eek:
jakethitam pun dah tuai hasilnya dengan konsep ini...heheheheh:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register