Ipo astro akan keluar pada bulan september

CG Sponsors




Joined
Jan 12, 2010
Messages
497
Reaction score
18
Points
15
Salam semua.. mari bincangkan secara ilmiah tentang saham Astro nih.. baik @ tidak.. boleh buat duit @ tidak?.. mari bincangkan bersama.. terima kasih
 
Sponsored Post

luhur_lestari

Active+ Member
Joined
Apr 28, 2010
Messages
3,699
Reaction score
41
Points
40
den rasa ipo astro ni ada potensi..cuma nak kena tgok jgalah brapa indikatif price nya nanti..
 

luhur_lestari

Active+ Member
Joined
Apr 28, 2010
Messages
3,699
Reaction score
41
Points
40
stahu den kluar dlm hujung bulan ni n listing dlm bulan 10 cam tu..
 

nsriza

Active Member
Joined
Mar 11, 2010
Messages
1,192
Reaction score
24
Points
25
Saham astro memang ada potensi kerana ianya pasti akan disokong oleh syarikat-syarikat dibawah AK.. tapi den kena tunggu keputusan majlis syariah sama ada ipo/kaunter ni patuh atau pun tidak.

Kalau tak patuh syariah, saya takkan beli.
 

Man bugis

Legendary Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,263
Reaction score
24
Points
115
lebih bgs dapat kan status dulu..sama ada ia nya sah atau tidak.
 

warheadfx

Active Member
Joined
Jun 6, 2008
Messages
2,274
Reaction score
278
Points
41
mungkin kena tengok juga history dan prestasi syarikat yang dah 'diprivatekan' kemudian disenaraikan semula ..
 

sat2U

Fun Poster
Joined
Jun 24, 2012
Messages
594
Reaction score
38
Points
20
adus ..nakbeli macamnaa isinya asyik buat fitnah je ....
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,760
Reaction score
1,000
Points
191
aku nk beli ar... bp ek open price? hehhe
 

mohazaa

Fun Poster
Joined
Jul 6, 2012
Messages
457
Reaction score
0
Points
15
ni da relisting, nampak macam ok selepas IHH
 
Sponsored Post
Top
Log in Register