Hero tua muncul tunjuk keb0d0han!

CG Sponsors




glyceraldehyde

Active Member
Joined
Oct 19, 2008
Messages
1,597
Reaction score
113
Points
33
Aku ambik dari blog gak sumber: Hero Tua



Dah lama tak dengar cerita pasal KJ nih, yelah cabel dah tak kuat sekarang ni, dah tak boleh nak menonjol selalu, tapi nampaknya bila ada peluang Khairy Jamaludin tak lepaskan peluang mengetuai barisan hadapan.

Barulah nampak 'hero' kalau berdiri di barisan hadapan, baru semua orang ingat semula taring KJ yang dulu. Ketua Pemuda UMNO yang lantang berkata-kata yang tak gentar dengan siapapun, semua dia langgar semacam. Pada siri kali ni, KJ nak bagi amaran keras kat Autralia supaya jangan masuk campur hal perundangan Malaysia.

Tapi KJ ni boleh plak datang sambil buat lawak tongong dia, ingat datang bawak sepanduk besar-besar nak bagi amaran kat Australia konon, Tapi rupanya sambil-sambil bagi amaran, dia tunjuk gak ke*****an wakaka....

Apa ke*****an KJ kali ni? Cube tengok kat banner bawah ni...



Cuba tengok tulisan sepanduk tu...
It's Australian practise to interfere with Australian Court? (Ayat penyata)

Sepatutnya begini,

Is it Australia practise to interfere Australian Court? (Ayat tanya)

Malu je kat orang, dah la berita ni mendapat liputan meluas seluruh dunia, em secara tak langsung tersebarlah ke*****an KJ dan kawan-kawannya ke seluruh dunia wakaka..

Student Oxford yang Bang ang:eek::eek:
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Ketandusan isu...:))
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
KJ (Kera Jalanan ) memang suka amik kesempatan atas isu2 mcmni utk jadi hero.Waktu PakLah dia menonjol, kini dh semakin tenggelam.sebab tu la dok pulun nak glamerkan diri.******* punya dreba teksi.
 

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
KJ=Kepala Jeng....
dah tak betul.....
sbb dah tak sabar nak jadi PM.....
:eek::eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register