BTC USD 66,452.5 Gold USD 2,333.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Henphone aku hilang,...arghhh

Sponsored Post

salam..
perghh arini mmg badday aku la..
hp e65 aku hilang..bru bajet nak jual..siot tol...
so aku nak tanya,cmner nak detect hp tuh ader kat mne erk?
dulu maxis ader wat kat freindfinder,kita leh tau sim tuh kat mne..
maxis ader wat lgi ker x bende tuh..syg woo hp tuh..
malang tol..
aku rse member2 yg amik..aku dah suruh diorang ngaku.
tpi x berjaya..
hadoi..

huhuh...kesnya cmnih,,aku mmg tiap2 hari bawak hp gi skola..selalu mmg aku tarok dlm poket,kenapatah arinih..aku gi letak kat laci bwh meja kelas aku...aku pon gi lah main2..borak2,lepak hp dlm laci agi ..selalu aku letak mmg ok,,x pernah ilang...
time tuh nak gi lab kimia..dah nak smpai ke lab bru aku teringat hp aku tinggal dlm kelas..so aku minx kat ketua kelas aku kunci klass..
nak amik hp aku..tetiba aku cek dah x der..aku target member2 aku jugak tuh..bila tanya sume x ngaku..hangin tol aku..bila try call ader awek angkat 'PLEASE TRY LATER"

:">:">:">
moral of da story..
sila jgn bwk hp ke skolah pade zaman skrg..
mase sy dolu xpe..:)):))

bile ade spotcheck je ade 'bonda' tolong kaber:p:p:p

TT awek yg angkt tu cun x..:">:">
 
:">:">:">
moral of da story..
sila jgn bwk hp ke skolah pade zaman skrg..
mase sy dolu xpe..:)):))

bile ade spotcheck je ade 'bonda' tolong kaber:p:p:p

TT awek yg angkt tu cun x..:">:">

bonda aku dulu asal dapat tangkap je mmg arwah la fon tu..

klu gpk hem lg sempoi..

klu spotcek die yg tlg pgg..

siap ajk bebudak g skodeng lg..kui3..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register