Harga minyak paling murah di dunia

CG Sponsors




babyblacky

CG Top Poster Club
Joined
Feb 24, 2011
Messages
20,129
Reaction score
211
Points
123
baru bace thread nie...kalo convert pn still murah..
 
Sponsored Post

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,696
Reaction score
145
Points
128
9.7sen je seliter haha
gile btol
mungkin jalan tak berapa cantik kot
takde duit sgt la kan
 

RadienSopo

Fun Poster
Joined
Dec 27, 2013
Messages
787
Reaction score
1
Points
15
jom pindah sanaaaaaaa!!!! awek2 sana pon cantik2 slalu menang miss universe!! gagaga:eek::eek::eek:
 

coq_kodok

Active Member
Joined
Feb 28, 2013
Messages
1,128
Reaction score
22
Points
25
sebenarnye bukan murah pun,nilai duit dia tinggi,venta2.42 = rm 100 lebey kot.
XE Currency Converter

Converter
Rates
News
Info

Read important information about the VEF.
1.00 VEF = 0.517847 MYR
Venezuelan Bolivar ↔ Malaysian Ringgit
1 VEF = 0.517847 MYR 1 MYR = 1.93107 VEF
Convert again MYR/VEF thumbnailView Chart Mid-market rates: 2014-10-02 04:18 UTC

tak banyak beza pun duit dia ngan kita bro....
 

azham

Active+ Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
4,157
Reaction score
432
Points
56
Mana ada negara dalam dunia ini yang dapat memenuhi 100% citarasa rakyatnya?
Mesti ada yang kurang, mesti ada yang lebih.
 

Dss.Net

Super Active Member
Joined
Sep 29, 2013
Messages
6,906
Reaction score
231
Points
83
Yg ni dah lebih. bukan nak senangkan rakyat.. Mengkronikkan rakyat adelahhh
 

exofx

Legendary Member
Joined
Aug 20, 2011
Messages
18,750
Reaction score
544
Points
161
Ayat last best, baru bagi cadangan nk tarik subsidi dah kena tendang Dari kerajaan.. Haha.. Kt sini perompak diiut rakyat bebas.
 

coq_kodok

Active Member
Joined
Feb 28, 2013
Messages
1,128
Reaction score
22
Points
25
Mana ada negara dalam dunia ini yang dapat memenuhi 100% citarasa rakyatnya?
Mesti ada yang kurang, mesti ada yang lebih.
mana ada kelebihan banyak pun di Malaysia ni bro...rumah mahal,barang naik,gst pun akan dilaksanakan thn depan...aman? kes bunuh ngan rogol mcm makanan dah,hari2 ade bro....:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register