BTC USD 38,589.0 Gold USD 1,817.82
Time now: Jun 1, 12:00 AM

halal ke bisnes macam ni

AdieMaru

Freshie
Joined
Nov 9, 2010
Messages
9
Reaction score
0
Points
3
nak tumpang tanya, halal ke bisnes smsbisnes.com ni?

ada sape2 yang paham tak bisnes ni?
 
Sponsored Post

[email protected]

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 16, 2009
Messages
20,561
Reaction score
570
Points
166
nak tumpang tanya, halal ke bisnes smsbisnes.com ni?

ada sape2 yang paham tak bisnes ni?
[
adoyai salah thread la plak nie TT....huhuhu..entah la aku pun xtau..halal ke x?...TT dh join kn?../B]
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
tanya tuk sidang...dia pakar sms nie....
 

kaYaIlmu

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2010
Messages
7,918
Reaction score
29
Points
70
TT...boleh juga klik pada signature saye..kih3..pomot skit....
 

kaYaIlmu

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2010
Messages
7,918
Reaction score
29
Points
70
TT...boleh juga klik pada signature saye..kih3..pomot skit....:D:D
 

akyanaza

Active Member
Joined
May 2, 2007
Messages
1,496
Reaction score
31
Points
30
ontahlaaa...tt nk tau halal ke idak...yg ko pi promote tu ape ke hal...kurang2...bgtau dulu camne biz ni on...huhuhuuh
 

AdieMaru

Freshie
Joined
Nov 9, 2010
Messages
9
Reaction score
0
Points
3
takde yang jawab ke halal ke tak. kalau halal boleh aku join. sape2 yang pandai boleh la bagi pandangan
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register