Others Gaduh pasal tanah

CG Sponsors




sir_hepi

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2018
Messages
697
Reaction score
204
Points
23
1D005791-9955-4E52-BFCA-E8CFCCA330F0.jpeg
C9A60523-B584-42C2-8E6F-4ED81FA4320B.jpeg
71CF8660-D79B-4D8F-AEEA-229E7ABBD850.jpeg
32C41471-45DB-478F-80A3-0D9F695CBB45.jpeg


biasa la bnd2 ni.. hal sempadan tanah.. yg pelik, ramai x kira org tua ka muda ka mst akan cuba makan tanah org lain sedikit sebanyak bila mai hal2 ukur sempadan ni..dri repot tu, nmpk gaya yg muda2 tu pertahankan diri ja.. org tua tu start tumbuk dlu.. xtau apa crita btl..
Darah dging pun bolh brgaduh psl hrta pusaka,tanah dan sebagainya,inikan pula org luar..tk jd pelik pun bila brlaku begini..zmn skrng ni la lumrahnye๐Ÿ˜Š
 
Sponsored Post

apodio

Fun Poster
Joined
Sep 17, 2014
Messages
384
Reaction score
25
Points
30
Mereka rebut tanah kubur tak? Bergaduh sapa nak masuk dulu
 

a b c d e f

Super Active Member
Joined
Oct 28, 2010
Messages
7,426
Reaction score
670
Points
121
Hehe... Lucu tengok gambar tu. Posing nak tumbuk sama tapi orang lain2
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
6,818
Reaction score
66
Points
80
kan dah ukur... nak bukti apa lagi... macam ba.ngang je...
 

extremeagro

Active Member
Joined
Mar 11, 2008
Messages
1,326
Reaction score
54
Points
40
hal tanah jgn buat main2. kat dunia mungkin blh lepas. alam akhirat merana kalau termakan tanah org lain.
 

cropok

Active Member
Joined
Mar 30, 2018
Messages
1,526
Reaction score
382
Points
51
yg p bwk surveyor tu tp x puas ati lg dh knp?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register