BTC USD 83,395.3 Gold USD 4,176.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ForexHunt - www.forexhunt.org

Kenapa dan mengapa ForexHunt belum menjelaskan Withdrawal?


  • Total voters
    0
Please, can you give me the account number?

Hi Tatiana,
I have made a wdrawal request on 16 june 2010 and again u asked my acc # on 6th july 2010 on this forum still no payment has been made.Any reason why shouldn't I make accusation your company as a DAMN GOOD SCAMMER?
:(scam:(scam:(scam
 
Last edited:
tatiana ,u still have IB in malasia whre we can do local depo?
 
ko cari thread tajuk forex expo 2010 singapore - bawah section forex general discussin...aku dah tempek kat sana ehehehehhehe

tepek la.. Bro walaupun dia pernah tgk aku,,, eh terblk.. Hehe haha,,

tp aper2 pun.. Klw dia mintak skali lagi layan jer,, tgk cam mana,,

jgn ader satu broker tu,, mintak itu ini janji itu ini,,, last2 habuk pun tak der,,,

jgn nak menyalak itu ini,, padahal satu akaun kat forexhunt pun tak der,,,:):):)
 
Hi Tatiana,
I have made a wdrawal request on 16 june 2010 and again u asked my acc # on 6th july 2010 on this forum still no payment has been made.Any reason why shouldn't I make accusation your company as a DAMN GOOD SCAMMER?
:(scam:(scam:(scam

I don't see your ACCOUNT NUMBER?
 
tepek la.. Bro walaupun dia pernah tgk aku,,, eh terblk.. Hehe haha,,

tp aper2 pun.. Klw dia mintak skali lagi layan jer,, tgk cam mana,,

jgn ader satu broker tu,, mintak itu ini janji itu ini,,, last2 habuk pun tak der,,,

jgn nak menyalak itu ini,, padahal satu akaun kat forexhunt pun tak der,,,:):):)

you asked for it...........:D:D:D:D

dsc00256pk.jpg


if anyone not agree i will remove......ehheehehhehe
 
May be this is good joke.

But if you can not give me any facts. I think your words are absurd and don't make any matter.

So, you would like to promote your company just this way. I think, better to show your job results:)

dont ask acc number... check your withdraw history..clear all client payment...all account number is there....

ab85 - menyalak tu tak besat la ayatnya ,...bunyinye kasar....kalau tak tahu cite...baik diam je
 
kat live supportt, email bersepah org email org tanya pasal w.d ko tak nak layan..kat thread ni jugak ko mintak no account... pala t la weih!
 
dont ask acc number... check your withdraw history..clear all client payment...all account number is there....

ab85 - menyalak tu tak besat la ayatnya ,...bunyinye kasar....kalau tak tahu cite...baik diam je

ok im sorry..:)cgrock:)cgrock
 

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.13394
USD / JPY
157.424
GBP / USD
1.32290
USD / CHF
0.83426
USD / CAD
1.41922
EUR / JPY
178.166
AUD / USD
0.69896
Back
Top
Log in Register