Evolusi Nama

CG Sponsors




cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
75,838
Reaction score
12,060
Points
1,906
Generasi baru ni nak anak mana glamour...tapi kenalah didik anak jaga perangai...didik dari kecillah...elakkan jadi bapak keluar jalan mcm cina...pakai topi..t-shirt n seluar pendek...mak pulak mcm yg kat bukit bintang..pakai ketat sendat...muka mcm ikan celup tepung...
tn Penbiru, muka mcm ikan celup tepung tu mcmana :D
 
Sponsored Post

HakuLar

Active Member
Joined
Feb 5, 2011
Messages
1,129
Reaction score
34
Points
40
semua anak aku 1 perkataan jer.. tak payah nk poyo2 glamerr..
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
kan..mawar..Aisyah.Yusuf..indahnya nama
nama anak buah aku Nur Adrianna Insyirah
Nur Airiessya Qistina
kami adik beradik semua nama pendek
Umat Melayu selepas zaman 2016 Masehi, tak sah namanya kalau tak cukup 3 patah perkataan.
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
Masa 1st anak lahir dulu, peningnya nak letak nama..
bapak aku kata letak jer nama muhammad

Dah dpt yg 2nd, lagi pening.. last2 letak nur aina

ni tgh plan kot2 dpt nombor 3..apa nak letak, kalau lelaki boleh ke letak muhammad sajad? atau perempuan, nur sajad?

please guys
apa susah..letak la Muhammad II..x pon NurAina II..next..Muhammad III atau NurAina III..dan seterusnya...
Nak lagi sempoi, letak nama Ibnu kemudian letak nama bapanya. Nampak lain daripada yang lain.
Maksud keseluruhannya dalam bahasa Arab, orang itu anak kepada si polan. Mudah.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register