Evolusi Nama

CG Sponsors




maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
7,254
Reaction score
167
Points
83
xlama lagi nama yang pendek2 ni akan jadi rare balik..orang akan start pakai balik...macam tu la seterusnya..
 
Sponsored Post

jeng

Active Member
Joined
Jan 1, 2013
Messages
1,421
Reaction score
26
Points
40
Nama anak aku Nik Aali je..
Sdara pakat tego kesian bdk tu nama pendek..

Anak aku bukan anak ko..nk panjang2 buat anak sndiri kehkehkeh
 

nham

Active+ Member
Joined
Mar 7, 2012
Messages
2,836
Reaction score
12
Points
25
kan..mawar..Aisyah.Yusuf..indahnya nama
nama anak buah aku Nur Adrianna Insyirah
Nur Airiessya Qistina
kami adik beradik semua nama pendek
 

eday84

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2009
Messages
27,695
Reaction score
146
Points
128
Nama anak aku Nik Aali je..
Sdara pakat tego kesian bdk tu nama pendek..

Anak aku bukan anak ko..nk panjang2 buat anak sndiri kehkehkeh
Haha senang je kan
Dalam hati ckp senang sikit anak aku nak isi borang
Anak org lain masih terkial2 tulis nama panjang, takut tersalah, anak aku dah mula menjawab soalan SPM dah..
Boleh membantu jgk tu
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,527
Reaction score
1,604
Points
596
nama nak buh apapun leh tapi jangan makna menyimpang dari sisi islam juga burukkan anak tue
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
Masa 1st anak lahir dulu, peningnya nak letak nama..
bapak aku kata letak jer nama muhammad

Dah dpt yg 2nd, lagi pening.. last2 letak nur aina

ni tgh plan kot2 dpt nombor 3..apa nak letak, kalau lelaki boleh ke letak muhammad sajad? atau perempuan, nur sajad?

please guys
 

cropok

Active Member
Joined
Mar 30, 2018
Messages
1,804
Reaction score
471
Points
51
Masa 1st anak lahir dulu, peningnya nak letak nama..
bapak aku kata letak jer nama muhammad

Dah dpt yg 2nd, lagi pening.. last2 letak nur aina

ni tgh plan kot2 dpt nombor 3..apa nak letak, kalau lelaki boleh ke letak muhammad sajad? atau perempuan, nur sajad?

please guys
apa susah..letak la Muhammad II..x pon NurAina II..next..Muhammad III atau NurAina III..dan seterusnya...
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
21,431
Reaction score
2,522
Points
201
Generasi baru ni nak anak mana glamour...tapi kenalah didik anak jaga perangai...didik dari kecillah...elakkan jadi bapak keluar jalan mcm cina...pakai topi..t-shirt n seluar pendek...mak pulak mcm yg kat bukit bintang..pakai ketat sendat...muka mcm ikan celup tepung...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register