You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
Legendary Member
GU - nampaknya kan berakhir dgn formation Ending Diaginal...pasang buy limit 6566 siap2..
GU - dah break previous wave 4, tunggu impulse wave siap ,kita cari entry pada corrective wave..kalau jadi la
Legendary Member
UJ - target wave iii 105.00 keatas
UJ sepertinya akan melengkapkan impulsive wave iii...next target 105.45
Legendary Member
EU recount - tunggu price break previous wave 4 dulu la...pastu kita cari entry pada correction
EU- dah break previous 4, impulsive wave 1 siap,retrace pun sudah..masa untuk ngebuy,SL last low..TP 3300 @ siap wave 3/C...TAYOR
Legendary Member
GU - dah break previous wave 4, tunggu impulse wave siap ,kita cari entry pada corrective wave..kalau jadi la
GU - ok..corrective macam dah complete...balun buy SL last low TP min 6680...TAYOR
Legendary Member
GU - ok..corrective macam dah complete...balun buy SL last low TP min 6680...TAYOR
ALT Count
Legendary Member
Gold daily..kalau triangle valid..naya la gold tiruk nie...
target naik 1353 dulu...pastu sell kow2..
GOLD masih dalam triangle..kasi complete dulu la
Legendary Member
UJ sepertinya akan melengkapkan impulsive wave iii...next target 105.45
UJ - nampak macam dah abis retrace..masa untuk membeli
Legendary Member
NU - Kelihatan Irregular formation terbentuk, Jika Valid NU akan meneruskan penurunan melengkapkan wave 5
NU- Impulse wave complete ...masa untuk correction
Legendary Member
Triangle valid ..InsyAllah GU naik...
Legendary Member
EU -recount...nampaknya W5 belum selesai lagi..target down terbaru area lower Chanel 3020-2960