BTC USD 83,988.3 Gold USD 4,285.46
Time now: Jun 1, 12:00 AM

EA ForexSecretAgent+Autopilot

memang laju dia bagi signal bila tf5..kalau tf15 mcm tk nk bagi signal jek..that y kene closed cecepat..scalping 3-5 pips jek closed..

sya scan kat tf15min &tf 1hours ok jer bro,lah ni tgh scan lg..waktu 30 min,nak closed market hri tu dia bg lg signal alert tp kat 1.4511,ngam2 hit TP..:D

betul kot... internet aku smooth jer... xder laju sgt... korang test kt tf5 xpi jgn la tamak sgt tp 10 pips dh la... kasi test.. klu popit rezeki korang la :D

hahaha..test2 nanti2 bg testimoni kat sini..:">

dr td aku try tunggu alert xbunyi2 pon.. aku pasang kat eu tf15.. ker aku salah install..?? aku install kat c:/program files/forex4you.. btol ker aku install ni..??

biler nyer nk kuar alert ni.. da penat tunggu.. elok tinggal 4sec.. tibe2 naek balik 29min.. adoyai... ader masalah ker kalau mcm ni..??

dr td aku try tunggu alert xbunyi2 pon.. aku pasang kat eu tf15.. ker aku salah install..?? aku install kat c:/program files/forex4you.. btol ker aku install ni..??

kalau bro dah install kat install kat c:/program files/forex4you dah betul lah tu...cuba tgk kat sebelah kanan grafp mt4 tu robot scanner tu senyum tak?kalau senyum ok lah tu..jangan campur ea2 kat dalam mt4,nanti fungsi terganggu.:p

dr td die dok scan2.. da abis second, die tmbh minute baru.. smpi biler da nk tunggu die bg alert tu..

dr td die dok scan2.. da abis second, die tmbh minute baru.. smpi biler da nk tunggu die bg alert tu..

sabar je lah bro,robot scanner ok tp kena bersabar je,nanti2 dia kuar lah alert tu..:D reffer kat manual pdf:)...

wah.. ade EA baru plak ke TT?
ko memang besh lah..hehe
ade je benda baru yg ko bagi free..
aku nk try gak..i folowww..

wah.. ade EA baru plak ke TT?
ko memang besh lah..hehe
ade je benda baru yg ko bagi free..
aku nk try gak..i folowww..

hahaha kalau saya simpan kat folder je pun buat apa,kan bagus sama2 test..:D sama2..Enjoy..:)cgrock

Latest Posts

Live Forex Chart

Currency
Rates
EUR / USD
1.13910
USD / JPY
157.285
GBP / USD
1.32505
USD / CHF
0.82827