Dividen Bank Rakyat

Recommended Brokers


Poll : CariGold new board 2019

  • Fonts terlampau besar, boleh kecilkan sedikit

    Votes: 24 22.4%
  • Warna terlampau terang

    Votes: 8 7.5%
  • Sidebar besar agak mengganggu

    Votes: 44 41.1%
  • Sangat berminat dengan theme baru ini

    Votes: 29 27.1%
  • Serius, tak minat langsung

    Votes: 34 31.8%

Latest Threads

2bz4money

Legendary Member
Verified
Joined
Aug 24, 2006
Messages
10,614
Reaction score
2,067
Points
0
Location
Kajang
SEJARAH PENUBUHAN BANK RAKYAT

60 TAHUN BANK RAKYAT


Sumber & Kredit buat Ini Fikrah Ku

Dividen & Bonus 2014: Belum diumumkan lagi :)

January 18, 2010 22:07 PM



Bank Rakyat Expects 2009 Results To Be Better

KUALA LUMPUR, Jan 18 (Bernama) -- Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Bhd (Bank Rakyat)'s financial performance for the year ended December 2009 is expected to be better than that of 2008, says its Managing Director Datuk Kamaruzaman Che Mat.

"We are auditing now and once we get the approval including from Bank Negara, we will make the announcement. We expect profits to be higher than that of 2008," he said in his address during Bank Rakyat's Media Appreciation Night here Monday.

The event was attended by Minister of Domestic Trade, Cooperative and Consumerism Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob.

Bank Rakyat posted RM1.234 billion in profit before tax and zakat for the year ended Dec 31, 2008, a milestone for the bank, having crossed the RM1 billionth mark for the first time in its history.

The country's largest cooperative bank is reported to be projecting a pre-tax profit of RM1.3 billion for 2009.

-- BERNAMA
Wowww, jangkaan melebihi 20% bagi tahun 2009..:D:)paid



Saham Bank Rakyat sumber PASSIVE INCOME saya..

 
Last edited:
Sponsored Post

ebizz

Fun Poster
Joined
Nov 17, 2007
Messages
898
Reaction score
30
Points
28
Salam

Alhamdulillah

Saya pun ada sikit saham BR, nak tambah dah tak boleh. Dengar khabar hendak dibuka semula penjualan sahan BR ni. Tunggu punya tunggu, lagi kena tunggu dan masih menunggu..

Harap2 lebih dividen dari bonusnyer. Bonus tu kalu leh macam ASB je dah la. Tambahkan lebihan tu pada dividen... baru lah best se best nyer...:p

Saya mesti pileh..:)paid
 

2bz4money

Legendary Member
Verified
Joined
Aug 24, 2006
Messages
10,614
Reaction score
2,067
Points
0
Location
Kajang
Dividen BR Tak Boleh Dipermodalkan...

wah untung sape masuk bank rakyat....
saya pun bernasib baik dapat saham BR ni..dividen yg diterima pun tak boleh dipermodalkan kembali..so, kita laburlah div BR ni kat koop yg mempunyai biz cam BR iaitu Bank Persatuan (BP)..saham BP boleh top up sampai 10k jer..:)paid
 

reizwana

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
2,950
Reaction score
47
Points
0
saya mesti peley... jgn jadi cm tahun lepas dh ar...bnm ambik banyak
 

MAIDIN

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
8,164
Reaction score
446
Points
0
camne nak beli saham bank rakyat tu ? setiap hari boleh beri dan tambah unit ke ?
 

MAIDIN

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 21, 2008
Messages
8,164
Reaction score
446
Points
0
ooo yeke kene tunggu Q , cane nak tahu Q tu ? ikut barisan tu yg taktahan . hehe

taknak masuk barisan boleh , masuk bulatan kira Q gak tak . hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register