delete

CG Sponsors




decalXsia

Super Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
delete. setel sdemua nya,,,
 
Last edited:
Sponsored Post

decalXsia

Super Active Member
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
hehe..klo cmtu better xpayh bukk tred..
tred ni dibukk tk mndptkn pengalamn dr mmber cg ni sndri..
 

hafizuka

Super Active Member
Joined
Sep 25, 2008
Messages
6,956
Reaction score
261
Points
81
ko tanya je steward tu, nanti dia tanya kapten, kapten suruh co pilot dia bukak buku, check dan kira

kalau subuh paling senang, tengok luar tingkap je, nampak sinar putih tu solat la
 

usop_shippuden

Fun Poster
Joined
Dec 5, 2009
Messages
480
Reaction score
52
Points
20
aku pun xpernah naik kapal terbang...semua kat cini semuanya ada pengalaman naik bas ngan teksi jer..;)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register