BTC USD 50,660.5 Gold USD 1,781.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Content hantu is most popular on Malaysia. demi duit

Ardy

Active Member
Messages
2,046
Joined
Jun 15, 2010
Messages
2,046
Reaction score
143
Points
78
content hantu is most popular on Malaysia. demi duit


 
Sponsored Post

eizzbizz

Super Active Member
Messages
9,598
Joined
Sep 2, 2009
Messages
9,598
Reaction score
967
Points
126
biasa kat youtube ni .tajuk konten dari indon yg paling missleading
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Messages
52,463
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,463
Reaction score
1,783
Points
596
Yang paling banyak indonesia
 

MrDisc

Active+ Member
Messages
2,924
Joined
Dec 22, 2016
Messages
2,924
Reaction score
343
Points
46
Janji klik ada hasil...nampak hantu @ nampak UFO pon bedal jek.... :p
 

shah_ae

Legendary Member
Messages
16,331
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,331
Reaction score
912
Points
171
kdg2 hantu pun tak nampak...
buat2 kalot je lebih...
 

MrDisc

Active+ Member
Messages
2,924
Joined
Dec 22, 2016
Messages
2,924
Reaction score
343
Points
46
kdg2 hantu pun tak nampak...
buat2 kalot je lebih...
Hantu tak nampak tapi view berhantu sampai juta2...hoho

Yang menonton hantu berhantu pon agaknya robot AI agaknya...:p
 

eizzbizz

Super Active Member
Messages
9,598
Joined
Sep 2, 2009
Messages
9,598
Reaction score
967
Points
126
Hantu tak nampak tapi view berhantu sampai juta2...hoho

Yang menonton hantu berhantu pon agaknya robot AI agaknya...:p
belom lagi kes mamatt yg menyanyi suara macam Khai Bahar ... bila wartawan pergi interbiu..baru ngaku dia menipu ..guna suara Khai betul... semata² nak dapat duit USD dari view

 
Last edited:

MrDisc

Active+ Member
Messages
2,924
Joined
Dec 22, 2016
Messages
2,924
Reaction score
343
Points
46
belom lagi kes mamatt yg menyanyi suara macam Khai Bahar ... bila wartawan pergi interbiu..baru ngaku dia menipu ..guna suara Khai betul... semata² nak dapat duit USD dari view

Sebab dapat USD kot bos depa sanggup....kalo 1 kelik katalah dapat seposen ringgit malaysia, brapa ramai tahan laa kan... :cool:

Itu sebab skrg manipulasi utuber sangat luar biasa....samada perasan atau buat2 tak perasan atau mmg lgsg tak perasan...

Kita lebih mengenali tujuan kita atas faktor content is king itu... just to my cent jek bos...maapkan saya...🙏
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register