BTC USD 84,537.3 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[CLOSED] Mari...

biar gua tlg bro... ini tahun lepas punya, untuk kepastian silakan buat window shopping kat bank...huhuhuh:)

Kat Maybank;
- OD againts ASB; rate BLR+2% value 90% dari nilai ASB. Min = RM11200 90% = RM10080
- ASB Term Loan; rate BLR-1.5% (first 2 yrs) dan BLR-1% (the rest of the year), ASBRTA includes dlm installment. Lock-in period 12 months!

Kat RHB;
- OD againts ASB; rate BLR+0% value 95% dari nilai ASB. Min = RM11K 95% = RM10450
- ASB Term Loan; rate 5% (first year) dan BLR-1.25% (the rest of the year), ASBRTA optional (cash only). Lock-in period 5 years!

Kat CIMB;
- OD againts ASB; rate BLR+1.75% (atau BLR+2%) value 90% dari nilai ASB. Min = RM11200 90% = RM10080
- ASB Term Loan; 5.3% (first 3 yrs) dan BLR-1.3% (the rest of the year) ATAU 5.8% (first 3 yrs) dan BLR-1.3% (the rest of the year). ASBRTA includes dlm installment or cash. Lock-in period 5 years!

kes OD nie mmg kena beljar..
kang silap simpang... sesat teruk ma...
kaji dlu... biar lambat asal selamat... :)

biar gua tlg bro... ini tahun lepas punya, untuk kepastian silakan buat window shopping kat bank...huhuhuh:)

Kat Maybank;
- OD againts ASB; rate BLR+2% value 90% dari nilai ASB. Min = RM11200 90% = RM10080
- ASB Term Loan; rate BLR-1.5% (first 2 yrs) dan BLR-1% (the rest of the year), ASBRTA includes dlm installment. Lock-in period 12 months!

Kat RHB;
- OD againts ASB; rate BLR+0% value 95% dari nilai ASB. Min = RM11K 95% = RM10450
- ASB Term Loan; rate 5% (first year) dan BLR-1.25% (the rest of the year), ASBRTA optional (cash only). Lock-in period 5 years!

Kat CIMB;
- OD againts ASB; rate BLR+1.75% (atau BLR+2%) value 90% dari nilai ASB. Min = RM11200 90% = RM10080
- ASB Term Loan; 5.3% (first 3 yrs) dan BLR-1.3% (the rest of the year) ATAU 5.8% (first 3 yrs) dan BLR-1.3% (the rest of the year). ASBRTA includes dlm installment or cash. Lock-in period 5 years!

Tenkiu Bro gold minded..:)cgrock

Tp member den buat kat CIMB..rate dio cam laen jo...

OD againts ASB; rate BLR - 1.00% laks...:-?

Kesimpulannya...den pilih RHB bank...sobab cashback tinggi..BLR pung dah turun ke 5.95%...ok la kut..:D:)paid

Tenkiu Bro gold minded..:)cgrock

Tp member den buat kat CIMB..rate dio cam laen jo...

OD againts ASB; rate BLR - 1.00% laks...:-?

Kesimpulannya...den pilih RHB bank...sobab cashback tinggi..BLR pung dah turun ke 5.95%...ok la kut..:D:)paid

ermmm.. ye la kot... hehehe:D
dah belajar pasal asbod ni ke?

TT berOD Sabtu Feb 7th 9am di Seksyen 19, Shah Alam.

Blakang Salam Medical Center..ade kedai mamak..yg tak tau jalan..cari DePalma In..aku dah sms tuk kelas esok.. :)

utk pengetahuan tuan tanah,..den dah ON nk wat OD ni..skang tgh tgg sijil dr PNB..den buek kek Shah Alam seksyen 11 tu jer..xdpt on da spot sijil coz den guno cek..4 hari laks kono tgg clear..

Kat PNB Shah Alam Syeksyen 11 Boleh Convert Sijil Ye Bro...???
Kalu Gitu , Ok Ler.... Dokat Jo....:)cgrock

Blakang Salam Medical Center..ade kedai mamak..yg tak tau jalan..cari DePalma In..aku dah sms tuk kelas esok.. :)

kalau dpt joint TT ni best gak.....
ble la refresh sambil2 eratkan silaturrahim sesama geng OD...
:):)

sory bro mizi...takleh nak join .. terkeje la plak...double shift plak tu drpd kul 8pagi - 11 mlm keje ni..

jgnlah marah yer sbb cam dah rugikan duit sms bro mizi

Kat PNB Shah Alam Syeksyen 11 Boleh Convert Sijil Ye Bro...???
Kalu Gitu , Ok Ler.... Dokat Jo....:)cgrock[/QUOTE

boleh bro!kalau ado cash terus jer mintak tkr ke sijil & ari2 gak dapat...:)paid

meh kito ramai2 meriahkan thread OD yg menguntungkan nih...huhuhu..:)cgrock

Back
Log in Register