BTC USD 84,603.0 Gold USD 4,140.83
Time now: Jun 1, 12:00 AM

[CLOSED] Mari...

den sokong!!tp den kojo mlm 2...kono tido jap dulu..kang xdapek nk jawab soklan pekso masta nnt..hehehe..:))

utk pengetahuan tuan tanah,..den dah ON nk wat OD ni..skang tgh tgg sijil dr PNB..den buek kek Shah Alam seksyen 11 tu jer..xdpt on da spot sijil coz den guno cek..4 hari laks kono tgg clear..

soklan den..

Cito sket pro & con kalu wat OD ngan bank RHB / CIMB...:)

Tenkiu masta!!

utk pengetahuan tuan tanah,..den dah ON nk wat OD ni..skang tgh tgg sijil dr PNB..den buek kek Shah Alam seksyen 11 tu jer..xdpt on da spot sijil coz den guno cek..4 hari laks kono tgg clear..

soklan den..

Cito sket pro & con kalu wat OD ngan bank RHB / CIMB...:)

Tenkiu masta!!

tak larat la nak citer..beratus kali dah disebut2 dlm threah ni..muahahahha

asal bleh buat OD pada aku dah cukup bagos la dari takde OD.. :)cgrock :D

tak larat la nak citer..beratus kali dah disebut2 dlm threah ni..muahahahha

asal bleh buat OD pada aku dah cukup bagos la dari takde OD.. :)cgrock :D

biar gua tlg bro... ini tahun lepas punya, untuk kepastian silakan buat window shopping kat bank...huhuhuh:)

Kat Maybank;
- OD againts ASB; rate BLR+2% value 90% dari nilai ASB. Min = RM11200 90% = RM10080
- ASB Term Loan; rate BLR-1.5% (first 2 yrs) dan BLR-1% (the rest of the year), ASBRTA includes dlm installment. Lock-in period 12 months!

Kat RHB;
- OD againts ASB; rate BLR+0% value 95% dari nilai ASB. Min = RM11K 95% = RM10450
- ASB Term Loan; rate 5% (first year) dan BLR-1.25% (the rest of the year), ASBRTA optional (cash only). Lock-in period 5 years!

Kat CIMB;
- OD againts ASB; rate BLR+1.75% (atau BLR+2%) value 90% dari nilai ASB. Min = RM11200 90% = RM10080
- ASB Term Loan; 5.3% (first 3 yrs) dan BLR-1.3% (the rest of the year) ATAU 5.8% (first 3 yrs) dan BLR-1.3% (the rest of the year). ASBRTA includes dlm installment or cash. Lock-in period 5 years!

Back
Log in Register