BTC USD 33,410.8 Gold USD 1,781.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Cari Org belikan barang di Kuala Terengganu

shazian

Active Member
Joined
Jan 21, 2010
Messages
1,071
Reaction score
0
Points
20
as salam.
Ada x org yg dekat kuala terengganu..
Saya nak pesan beli brg. Kalau sudi tlg.. Pm saya ya. Tq:D
 
Sponsored Post

harley

Super Active Member
Joined
Aug 24, 2009
Messages
5,290
Reaction score
19
Points
65
beli barang apa ? dildo ? :-?
 

paparo

Active+ Member
Joined
Apr 17, 2010
Messages
4,930
Reaction score
93
Points
65
sebelum sudi mesti lah nak tau barang ape kan.

tolong BUMP!
 

mrlan09

Legendary Member
Joined
Nov 10, 2009
Messages
10,661
Reaction score
183
Points
923
aku kat terengganu, mu nok mende, akok, nexbab, woh ulu,kuih tahit itik,asam gupal,,bepang ......royak:D:D
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
281
Points
131
Sy dok area Kole Ganu,ada upah ke tt :)? barang apa tu?
 

mrlan09

Legendary Member
Joined
Nov 10, 2009
Messages
10,661
Reaction score
183
Points
923
akok nge nekbak, woh pe bulan pose doh ase :))

takdop musim doh loni, sepanjang tahun ada,..kalu mu masuk pasor payang kat bahagian kuih2,..macam-macam kuih ada,...aku rajin gok wat lawatan saja-saja, bukan tengok kuih, tapi tengok tuan jual kuih..:)):)) ganah wooo, kaloh hok jual kosmetik
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register